Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKronenberg, Jakub
dc.date.accessioned2016-01-12T12:25:17Z
dc.date.available2016-01-12T12:25:17Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/16502
dc.description.abstractGreen marketing is the art of satisfying consumer needs in a profitable and environmentally friendly manner. Its popularity is rising and will still rise for the next 20-30 years. Environmental protection will become too obvious then to treat it as a separate trend in marketing. Green marketing uses the same instruments that are used by traditional marketing. Their role and use reflect differences between the two concepts. In the article the notions of product, price, place (distribution), promotion, packaging, publicity and political power are discussed from the green marketing perspective.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;204
dc.titleEkomarketing i jego instrumentypl_PL
dc.title.alternativeGreen Marketing and its Instrumentspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2007pl_PL
dc.page.number93-105pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Międzynarodowych Stosunków Gospodarczychpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord