Show simple item record

dc.contributor.authorLeńko-Szymańska, Agnieszka
dc.date.accessioned2016-01-11T13:27:39Z
dc.date.available2016-01-11T13:27:39Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.issn0208-6077
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/16459
dc.description.abstractKomputer ugruntował już swoją pozycję w dziedzinie nauczania języków obcych, jednak zazwyczaj wykorzystywany jest on jedynie do tradycyjnych ćwiczeń dotyczących słownictwa i gramatyki. Celem autorki artykułu jest pokazanie, że prawdziwe możliwości komputera są znacznie większe i mogą one służyć komunikatywnej metodyce, szczególnie w zakresie polepszania umiejętności pisania. W artykule przedstawiono kilka typów programów komputerowych wspomagających pisanie, takich jak: edytory tekstu, słowniki elektroniczne czy poczta elektroniczna. Jednakże autorka zwraca uwagę na fakt, że sam komputer nie może poprawić umiejętności pisania uczniów, jeśli nie jest on wspierany przez nauczyciela. Artykuł omawia także różnorodne oprogramowanie, które służy do bezpośredniego nauczania i ćwiczenia umiejętności pisania.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica;36
dc.titleComputers for Teaching Writing in a Foreign Languagepl_PL
dc.title.alternativeProgramy komputerowe do nauczania pisania w języku obcympl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[295]-304pl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record