Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNapierała, Tomasz
dc.date.accessioned2013-05-09T06:39:30Z
dc.date.available2013-05-09T06:39:30Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.isbn978-83-60792-24-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/1643
dc.descriptionRozdział w monografii: Nowe trendy rozwoju turystyki, Red. G. Gołembski, Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, Sulechów.pl_PL
dc.description.abstractThis paper bases on scientific and practical author’s skills in economic consultancy for tourism industry. The aim of this article is a comparison between need for using strategic analysis’ methods for proper management and problems of using such methods for small tourist companies. Author focuses on two fields, which are important for implementation of strategic analysis’ methods: gathering of data about internal and external situation of enterprise, also company management. Significant element of this paper is the presentation of selected methods of strategic analysis, which are possible to use in small tourist companies.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, Sulechówpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/
dc.subjecttourism SMEspl_PL
dc.subjectstrategic analysispl_PL
dc.subjectmałe przedsiębiorstwa turystycznepl_PL
dc.subjectanaliza strategicznapl_PL
dc.titleMożliwości wykorzystania metod analizy strategicznej w małych przedsiębiorstwach turystycznychpl_PL
dc.title.alternativePossibilities of strategic analysis methods’ implementation in tourism SMEspl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska