Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBugajska-Jaszczołt, Beata
dc.contributor.authorCzajkowska, Monika
dc.date.accessioned2015-12-30T13:17:46Z
dc.date.available2015-12-30T13:17:46Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/16114
dc.descriptionWydrukowano z dostarczonych Wydawnictwu UŁ gotowych materiałów.pl_PL
dc.description.abstractThis article treats about some issues concerning “Moodle platform” as a supporting element for the teaching process of quantitative subjects on economics faculty. There are presented the results of empirical research carried among economics students of WSEiP in Kielce which aimed to define the usefulness of self-teaching courses on Moodle platform.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;217
dc.titlePlatforma moodle jako element wspierania procesu nauczania przedmiotów ilościowych na studiach ekonomicznychpl_PL
dc.title.alternative“Moodle platform” as a supporting element for the teaching process of quantitative subjects on economics facultypl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2008pl_PL
dc.page.number35-46pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy w Kielcachpl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWyższa Szkoła Ekonomii i Prawa im. Prof. Edwarda Lipińskiegopl_PL
dc.referencesDąbrowski M., Zając M., E-learning w kształceniu akademickim, Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Warszawa, 2006.pl_PL
dc.referencesJuszczyk S., Edukacja na odległość. Kodyfikacja pojęć, reguł i procesów. Wydawnictwo A. Marszałek, Toruń 2005.pl_PL
dc.referencesZastosowanie e-learningu w kształceniu ekonomistów. Materiały z realizacji projektu „Opracowanie programów nauczania do kształcenia na odległość na kierunku ekonomia" - publikacja podsumowująca, WSEiA, Kielce 2006.pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord