Show simple item record

dc.contributor.authorCzajkowska, Monika
dc.date.accessioned2015-12-30T12:20:51Z
dc.date.available2015-12-30T12:20:51Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/16095
dc.descriptionWydrukowano z dostarczonych Wydawnictwu UŁ gotowych materiałów.pl_PL
dc.description.abstractGraphic calculator is one of the tools which can help students in cognitive process experimenting in the course of hard problem solving. This can favour various mathematical skill development such as observing, analyzing, generalizing, formulating and reviewing hypotheses. In this article it will be demonstrated how it is possible to use the graphic calculator during the classes on 4uantitative subjects to ponder the problems that are inaccessible to students while using the traditional methods and demonstrative means.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;217
dc.titlePraca z kalkulatorem graficznym na zajęciach z przedmiotów ilościowychpl_PL
dc.title.alternativeWork with a graphic calculator during classes on quantitative objectspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2008pl_PL
dc.page.number25-33pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy w Kielcachpl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record