Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCzajkowska, Agnieszka
dc.date.accessioned2015-12-29T14:51:52Z
dc.date.available2015-12-29T14:51:52Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/16032
dc.description.abstractThe article presents the uses of the marketing-mix strategy in credit activity for households. Contemporary individual customers require complex service. Former practice of banks shaw, that the use of marketing tools has been forgotten in gaining and keeping credible borrowers. Bank, which wants to achieve success, concrete and measurable advantages must connect all elements of marketing in one integral, in order that they cooperate and were not competitive in relation to each other.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;218
dc.titleKredytowanie gospodarstw domowych w strategii marketing-mixpl_PL
dc.title.alternativeCrediting Households in Marketing-mix Strategypl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2008pl_PL
dc.page.number305-328pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Instytut Finansów, Bankowości i Ubezpieczeńpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord