dc.contributor.author | Zapart, Tomasz | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2015-12-02T15:55:55Z | |
dc.date.available | 2015-12-02T15:55:55Z | |
dc.date.issued | 2014 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 0208-6018 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/14824 | |
dc.description.abstract | W artykule przedstawione są dylematy związane z analizą współczynnika szkodowości (szkodowości), związanych z firmami, które poszukują ochrony ubezpieczeniowej dla swojej floty pojazdów. Celem artykułu jest przedstawienie istoty czynników wpływających na wskaźnik szkodowość w ubezpieczeniach komunikacyjnych floty pojazdów, jego znaczenia i zastosowania. Dokładna historia szkodowa jest trudna do uzyskania. Często niechętny do wyjawienia wszystkiego jest sam klient, co wszystkim jest „na rękę ”, zwłaszcza w sytuacji, gdy rzetelna historia szkodowa tylko zwiększa wycenę składki za ryzyko. Na braku rzetelności korzystać mogą wszyscy. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | Acta Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica; 300 | pl_PL |
dc.title | CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA WSKAŹNIK SZKODOWOŚCI ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM UBEZPIECZENIA FLOTY POJAZDÓW | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |
dc.contributor.authorEmail | intzap@wp.pl | pl_PL |