dc.contributor.author | Szpakowski, Piotr | |
dc.date.accessioned | 2015-11-03T08:41:55Z | |
dc.date.available | 2015-11-03T08:41:55Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/13131 | |
dc.description.abstract | Praca składa się z dwóch rozdziałów teoretycznych,rozdziału metodologicznego oraz rozdziału opisującego wyniki badań. W rozdziale teoretycznym zawarty jest przegląd teorii wartości w perspektywie filozofii,psychologii, socjologii oraz pedagogiki.Zawarta jest także analiza pojęcia "dorosłość" w perspektywie andragogiki oraz analiza poszczególnych wartości realizowanych przez współczesnych dorosłych.Przedmiotem badań jest dorosły dokonujący wyborów wartości, a także uczący się. W badaniach zastosowano metodę indywidualnych przypadków oraz użyto techniki wywiadu swobodnego. Badaniu poddano populację 50 dorosłych. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/ | * |
dc.subject | dorosłość | pl_PL |
dc.subject | wartość | pl_PL |
dc.subject | edukacja | pl_PL |
dc.subject | andragogika | pl_PL |
dc.title | Dorosłość w kontekście wartości i edukacji. Andragogiczna perspektywa badawcza | pl_PL |
dc.type | PhD/Doctoral Dissertation | pl_PL |
dc.page.number | 597 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Zakład Andragogiki i Gerontologii Społeczne | pl_PL |
dc.contributor.authorEmail | piotrsz1974@poczta.onet.pl | pl_PL |
dc.dissertation.director | Kowalska - Dubas, Elżbieta | |
dc.dissertation.reviewer | Aleksander, Tadeusz | |
dc.dissertation.reviewer | Michalska, Iwonna | |
dc.date.defence | 2015-11-26 | |