Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSzpakowski, Piotr
dc.date.accessioned2015-11-03T08:41:55Z
dc.date.available2015-11-03T08:41:55Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/13131
dc.description.abstractPraca składa się z dwóch rozdziałów teoretycznych,rozdziału metodologicznego oraz rozdziału opisującego wyniki badań. W rozdziale teoretycznym zawarty jest przegląd teorii wartości w perspektywie filozofii,psychologii, socjologii oraz pedagogiki.Zawarta jest także analiza pojęcia "dorosłość" w perspektywie andragogiki oraz analiza poszczególnych wartości realizowanych przez współczesnych dorosłych.Przedmiotem badań jest dorosły dokonujący wyborów wartości, a także uczący się. W badaniach zastosowano metodę indywidualnych przypadków oraz użyto techniki wywiadu swobodnego. Badaniu poddano populację 50 dorosłych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectdorosłośćpl_PL
dc.subjectwartośćpl_PL
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjectandragogikapl_PL
dc.titleDorosłość w kontekście wartości i edukacji. Andragogiczna perspektywa badawczapl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.page.number597pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Zakład Andragogiki i Gerontologii Społecznepl_PL
dc.contributor.authorEmailpiotrsz1974@poczta.onet.plpl_PL
dc.dissertation.directorKowalska - Dubas, Elżbieta
dc.dissertation.reviewerAleksander, Tadeusz
dc.dissertation.reviewerMichalska, Iwonna
dc.date.defence2015-11-26


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa 3.0 Polska