Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZeller, Gyula
dc.date.accessioned2015-10-12T07:39:03Z
dc.date.available2015-10-12T07:39:03Z
dc.date.issued1982
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/12428
dc.description.abstractWychodząc z analizy polityki przedsiębiorstwa autor definiuje ją ostatecznie jako konkretny wyraz systemu celów, które przedsiębiorstwo zamierza osiągnąć, wyróżniając kilka tzw. subsfer polityki przedsiębiorstwa wliczając w nie również polityki marketingowe. W dalszej części artykułu autor omawia problemy związane z formowaniem polityki dystrybucji w przedsiębiorstwach oraz sposobami jej realizacji, wiążąc te kwestie z podejmowaniem określonych decyzji marketingowych.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;17
dc.titleBusiness Policy and Distributionpl_PL
dc.title.alternativePolityka przedsiębiostw a dystrybucjapl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holderUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.page.number19-24pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationPécs University, Faculty of Economics (Hungary)pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord