Show simple item record

dc.contributor.authorKrzyszkowski, Michał
dc.date.accessioned2015-07-16T16:04:06Z
dc.date.available2015-07-16T16:04:06Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn0208-600X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/11065
dc.description.abstractThe article attempts to analyze the phenomenon of social advertising in Poland and Sweden. Using the research method of Ervin Panofsky, the author describes samples of social advertising from Kotler’s four social marketing areas: health, preventing injuries, environment and community involvement. Both qualitative and quantative comparative research is done in order to analyze socio-cultural differences between both countries.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 dofinansowane zostało ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica;32
dc.titleIkonologia reklamy społecznej w Polsce i w Szwecjipl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number57-74pl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record