• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica 2007, nr 32
  • Zobacz pozycję
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica 2007, nr 32
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Statystyki

Przejrzyj statystyki użycia

Ikonologia reklamy społecznej w Polsce i w Szwecji

No Thumbnail [100%x80]
Oglądaj/Otwórz
Folia Sociologika 32 2007 58-75.pdf (7.150MB)
Data
2007
Autor
Krzyszkowski, Michał
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The article attempts to analyze the phenomenon of social advertising in Poland and Sweden. Using the research method of Ervin Panofsky, the author describes samples of social advertising from Kotler’s four social marketing areas: health, preventing injuries, environment and community involvement. Both qualitative and quantative comparative research is done in order to analyze socio-cultural differences between both countries.
URI
http://hdl.handle.net/11089/11065
Collections
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Sociologica 2007, nr 32 [9]

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 

NoThumbnail