Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPięta-Kanurska, Małgorzata
dc.date.accessioned2015-07-01T09:48:13Z
dc.date.available2015-07-01T09:48:13Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/10402
dc.description.abstractCreative economy is formed and develops most rapidly in urban areas, and increasingly in the surrounding regions. It is based on the creative sector. Creative industries have become a key driving force in the economy by promoting innovation and building a modern information society.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica;290
dc.titleZnaczenie sektora kreatywnego w rozwoju miast i regionówpl_PL
dc.title.alternativeThe Importance of the Creative Sector in the Development of Cities and Regionspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[71]-82pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Nauk Ekonomicznych, Katedra Gospodarki Przestrzennej i Administracji Samorządowejpl_PL
dc.referencesBEDA, 2006, European Design Report. The European Design Industry in Facts and Figures. The Bureau of European Design Associationspl_PL
dc.referencesDCMS, 1998, Creative Industries Mapping Document, Department for Culture Media & Sport, Londonpl_PL
dc.referencesE-umiejętności na XXI wiek: wspieranie konkurencyjności, wzrostu i zatrudnienia” – COM, 2007, 496pl_PL
dc.referencesFlorida R., 2005, Cities and the Creative Class, Routledge, New York-Londonpl_PL
dc.referencesInterJunction, 2013, Defining the creative industries [online]. Dostępny w: http://interjunction.org/ article/defining-the-creative-industries/ [Dostep 30.04.2013]pl_PL
dc.referencesKlasik A., 2010, Rola sektora kultury i przemysłów kreatywnych w rozwoju miast i aglomeracji, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowicepl_PL
dc.referencesKlasik A., Drobniak A., Wrana K., 2009, Perspektywy rozwoju aglomeracji górnośląskiej na podstawie sektora gospodarki kreatywnej, Biblioteka Regionalisty Nr 9pl_PL
dc.referencesKlasik A., red., 2012, Kreatywna gospodarka w mieście i aglomeracji, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego Katowicach, Katowicepl_PL
dc.referencesMapping the creative industries: a toolkit, 2010, Creative and Cultural Economy series, No. 2, British Councilpl_PL
dc.referencesPARP, Polskie klastry i polityka klastrowa [online]. Dostępny w: www.pi.qov.pl/PARP/chapter- 86197.asp [Dostęp 01.01.2011]pl_PL
dc.referencesReid B., Albert A., Hopkins L., 2010, A Creative Block? The Future of the UK. Creative Industries A Knowledge Economy & Creative Industries Report, Workfoundationpl_PL
dc.referencesSzóste sprawozdanie w sprawie postępów w dziedzinie spójności gospodarczej i społecznej [online], 2009, Bruksela: KOM (2009) 295. Dostępny w: http://ec.europa.eu/regional_policy/ sources/ docoffic/official/reports/interim6/com_2009_295_pl.pdf [Dostęp 30.04.2013]pl_PL
dc.referencesSzultka S., 2012, Klastry w sektorach kreatywnych – motory rozwoju miast i regionów, Warszawa: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczościpl_PL
dc.referencesThe Economy of Culture in Europe, 2006, Raport Kern European Affairs, European Commissionpl_PL
dc.referencesUNCTAD, 2007, FDI in Tourism: The Development Dimension, UNCTAD, New York-Genevapl_PL
dc.referencesUNCTAD, 2008, Creative Economy – the Challenge of Assessing the Creative Economy – towards informed policy-making, UNCTAD, New York-Genevapl_PL
dc.referenceshttp://www.theworkfoundation.com/assets/docs/publications/277_a%20creative%20block.pdfpl_PL
dc.referencesZielona Księga w sprawie uwalniania potencjału przedsiębiorstw z branży kultury i branży twórczej [online], 2010, Bruksela: KOM(2010) 183 wersja ostateczna. Dostępny w: http://ec.europa.eu/ culture/ documents/greenpaper_creative_industries_pl.pdf [Dostęp 30.04.2013]pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord