Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGrzegorczyk, Wojciech
dc.date.accessioned2015-06-30T14:07:21Z
dc.date.available2015-06-30T14:07:21Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/10335
dc.description.abstractByły one podejmowane w sposób profesjonalny dopiero od połowy lat dziewięćdziesiątych. Systematycznie wzrastała rola badań marketingowych jako przesłanki tworzenia strategii marketingowych banków. Działania te doprowadziły do istotnego postępu polityce produktu, dystrybucji i promocji. Systematycznie wprowadzane były innowacje produktowe i rozbudowywana bankowa sieć stacjonarna, internetowa i mobilna. Także działania promocyjne były profesjonalnie przygotowane i realizowane.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica;287
dc.subjectmarketing strategiespl_PL
dc.subjectbankspl_PL
dc.subjectdistributionpl_PL
dc.subjectmarketingpl_PL
dc.subjectstrategie bankówpl_PL
dc.subjectdystrybucjapl_PL
dc.titleMarketing Activities of Polish Banks Evaluation Attemptpl_PL
dc.title.alternativeDziałania marketingowe banków w Polsce – próba ocenypl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[131]-143pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingupl_PL
dc.referencesAnaliza wyników ekonomiczno-finansowych banków spółdzielczych zrzeszonych z Bankiem BPS (2009), http://www.bankier.pl/wiadomosc/Analiza-wynikow-ekonomiczno-finansowych-ban kow-spoldzielczych-zrzeszonych-z-Bankiem-BPS-2037790.html [retrieved: 16.06.2012]pl_PL
dc.referencesAudyt Bankowości Mikroprzedsiębiorstw 2010 (2010), „Research International Pentor”, http://www. pentor.plpl_PL
dc.referencesBanki zwiększają liczbe placówek (2010), http://transakcje.pl/artykul,banki_zwieksza_liczbe_plac owek,891185640.html [retrieved: 15.06.2012]pl_PL
dc.referencesBankowość online i obrót bezgotówkowy, http://www.finanse.gospodarka.pl [retrieved 25.01.2013]pl_PL
dc.referencesBrzozowska-Poniedzielska I. (2011), Badania marketingowe jako narzędzie identyfikacji czynników przewagi konkurencyjnej na rynku detalicznych usług bankowych, unpublished doctoral thesis, SGH, Warsawpl_PL
dc.referencesCegera P. (2012), Nowości w bankach, Rzeczpospolita, 05.01.2012pl_PL
dc.referencesDeutsche Bank Research, http://www.dbresearch.com/PROD/DBR-INTERNET-EN-PROD000 [retrieved: 21.06.2012]pl_PL
dc.referencesDolecki S. (2011), Bankowość mobilna, Raport Horyzonty Bankowości 2011, „Bank”, nr 5pl_PL
dc.referencesGrzegorczyk W. (2004), Marketing bankowy, Oficyna Wydawnicza Branta, Łódź–Bydgoszczpl_PL
dc.referencesGrzegorczyk W., Sibińska A., Krawiec W. (2009), Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych, Wydawnictwo UŁ, Łódźpl_PL
dc.referencesInformacja o kartach płatniczych – I kwartał 2011 r. (2011), http://www.nbp.pl/systemplatniczy/ karty/q_01_2011.pdf [retrieved: 10.06.2012]pl_PL
dc.referencesING Securities portal, Sektor bankowy w Polsce, http://www.ingsecurities.pl/main_search.xml, [retrieved: 15.06.2012]pl_PL
dc.referencesJak się w Polsce kształtuje liczba banków i placówek bankowych, http://www.automatykabankowa. pl/jak-w-polsce-ksztaltuje-sie-liczba-bankomatow-i-placowek-bankowych/ [retrieved: 25.01.2013]pl_PL
dc.referencesKieżel M. (2011), Rozwój kart zbliżeniowych w kontekście potrzeb klientów banków detalicznych, Studia i Materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą, nr 50pl_PL
dc.referencesKochalska H. (2010), Odradzają się placówki bankowe, Portal eGospodarka, http://www.finanse. egospodarka.pl/56408,Odradzaja-sie-placowki-bankowe,1,48,1.html [retrieved: 15.06.2012]pl_PL
dc.referencesKochalska H. (2011), Liczba bankomatów w Polsce znowu rośnie, Portal eGospodarka, http://www. finanse.egospodarka.pl/60673,Liczba-bankomatow-w-Polsce-znowu-rosnie,1,48,1.html, [retrieved: 19.06.2012]pl_PL
dc.referencesNBP Portal, http://www.nbpportal.pl/np/-bloki/finanse/gusobankach [retrieved: 19.08.2011]pl_PL
dc.referencesPiocha S., Radlińska K., (2006), Konkurencja i konkurencyjność sektora banków komercyjnych, Zeszyty Naukowe Politechniki Koszalińskiej, nr 2pl_PL
dc.referencesRaport o sytuacji banków w 2007 roku, 2008 roku i 2010 roku, KNFiU, http://www.knf.gov. pl/Images/Banki [retrieved: 17.06.2012]pl_PL
dc.referencesRaport o sytuacji banków w 2009 roku (2010), UKNF, Warsawpl_PL
dc.referencesRaport o sytuacji ekonomicznej banków – Banki 2010, (2011), http://www.wib.org.pl/container/ wydawnictwa/Raport_2010-strona.pdf [retrieved: 20.06.2013]pl_PL
dc.referencesRaport UKNF, Usługi bankowości elektronicznej dla klientów detalicznych. Charakterystyka i zagrożenia, Warsaw 2010, http://www.knf.gov.pl/Images/Raport_Bankowosc_elektroniczna_tc m75-24666.pdf [retrieved: 19.06.2012]pl_PL
dc.referencesReda Z. (2011), Polisa z bankowego okienka, Rzeczpospolita, 06.10.2011pl_PL
dc.referencesRośnie stopień ubankowienia Polaków, (2010), 24finanse Dziennik Finansowy, http://24finanse.pl/ 2010/01/rosnie-stopien-ubankowienia-polakow/ [retrieved: 19.11.2011]pl_PL
dc.referencesRośnie zaufanie do banków (2011), Polski Portal Finansowy Bakier.pl, http://www.bankier.pl/ wiadomosc/Rosnie-zaufanie-do-bankow-w-Polsce-2299350.html [retrieved: 13.09.2011]pl_PL
dc.referencesRozwój systemu finansowego w Polsce w 2010 r. (2012), NBP Portal, http://www.nbp.pl/system finansowy/rozwoj2010.pdf [retrieved: 15.06.2012]pl_PL
dc.referencesSamcik M. (2012), Bank dorzuci do oferty dla firm biały wywiad gospodarczy, „Gazeta Wyborcza”, 27.01.2012pl_PL
dc.referencesŚliperski M. (2001), Bankassurance w Unii Europejskiej i w Polsce, „Zarządzanie i Finanse”, Warszawapl_PL
dc.referencesMachtyłowicz H. (2012), Z palcem do banku, „Bank”, nr 11pl_PL
dc.referencesŚwiecka B., (2008), Bankowość elektroniczna, CeDeWu, Warszawapl_PL
dc.referencesTarabasz A., (2012), Komunikacja z klientem za pośrednictwem Internetu na przykładzie wybranych banków, unpublished doctoral thesis, UŁ, Łódźpl_PL
dc.referencesTwaróg E., (2012), Rekordowy rok bankowej reklamy, Portal Puls Biznesu, http://www.pb.pl/2538 867,65723,rekordowy-rok-bankowej-reklamy [retrieved 15.06.2012]pl_PL
dc.referencesZasuń R., (2012), Co trzeci klient nie ufa bankom, „Gazeta Wyborcza”, 30.05.2012pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord