Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŁaszkiewicz, Anna
dc.date.accessioned2015-06-30T12:05:48Z
dc.date.available2015-06-30T12:05:48Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/10308
dc.description.abstractThe article presents the issues of social media and their potential use in organizations in order to generate value for employees, customers and investors. In addition to value definitions, which is now regarded as one of the main determinants of achieving a competitive advantage in the market, the author discusses the concept of social media. Author also describes distinguish features of the Social Era that create potentially new areas of value creation and discusses the role of the client in this process.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica;287
dc.subjectvaluepl_PL
dc.subjectsocial mediapl_PL
dc.subjectSocial Erapl_PL
dc.subjectcooperationpl_PL
dc.subjectclientpl_PL
dc.subjectwartośćpl_PL
dc.subjectmedia społecznościowepl_PL
dc.subjectEra Społecznościpl_PL
dc.subjectwspółpracapl_PL
dc.subjectklientpl_PL
dc.titleMedia społecznościowe i ich potencjał w generowaniu wartości dla organizacjipl_PL
dc.title.alternativeSocial Media and Their Potential in Generating Value in Organizationspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[157]-168pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingupl_PL
dc.referencesBradley A.J., McDonald M.P. (2011), The Social Organization – How to Use Social Media to Tap the Collective Genius of Your Customers and Employees, Gartner, Inc., Harvard Business Review Press, Boston, [Kindle Edition]pl_PL
dc.referencesDivol R., Edelman E., Sarrazin H. (212), Demystifying social media, „McKinsey Quarterly”, Aprilpl_PL
dc.referencesDoyle P. (2003), Marketing wartości, Felberg SJApl_PL
dc.referencesLevine R., Locke Ch., Searls D., Weinberger D. (2000), The Cluetrain Manifesto, The End of Business as Usual, Basics Books, New Yorkpl_PL
dc.referencesMerchant N. (2012), 11 Rules for Creating Value in the Social Era, „Harvard Business Review Press”, Bostonpl_PL
dc.referencesPrahalad C.K., Ramaswamy V. (2000), Co-Opting Customer Competence, „Harvard Business Review”, January-Februarypl_PL
dc.referencesReichheld F.F., Teal T. (2007), Efekt Lojalności, Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy, Helionpl_PL
dc.referencesStratten S. (2012), Bez Marketing, Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!, Helionpl_PL
dc.referencesHistoryczny moment Facebooka: miliard użytkowników, http://www.forbes.pl/artykuly/sekcje tech no/historyczny-moment-facebooka--miliard-uzytkownikow,30541,1 [dostęp: 05.05.2013]pl_PL
dc.referencesDefinition of Marketing, http://www.marketingpower.com/AboutAMA/Pages/Definitionof Market ing.aspx [dostęp: 05.05.2013]pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord