Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCaban-Piaskowska, Katarzyna
dc.date.accessioned2015-06-26T06:32:30Z
dc.date.available2015-06-26T06:32:30Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/10214
dc.description.abstractEmphasizing the interdisciplinary nature of design management, this work places the principles and processes of design within the context of a business or enterprise, considering the administrative, legal, and financial implications. Design management is about the successful management of the people, projects, processes and procedures behind the design of our everyday products, services, environment and experiences. Equally, design management is about management of the relationship between different disciplines such as design, marketing, management and finance and different roles such as clients, designers, project teams and stakeholders.pl_PL
dc.description.abstractDesign management jest bardzo szybko rozwijającą się gałęzią przemysłu, nauki, inżynierii i technologii, a także sztuki. Pozwala on wypracować nowy styl pracy oparty na multiinterdyscyplinarnych zespołach, czerpiących inspiracje z metod projektowych. Dzięki czemu jest to działanie bardziej efektywne, kreatywne i dopasowane nie tylko do potrzeb klienta, ale także interesariuszy. Design management jest zarządzaniem relacjami miedzy różnymi dyscyplinami funkcjonowania organizacji takimi jak design, zarządzanie, marketing i finanse oraz różnorodnymi rolami jakie przyjmuje organizacja jak kontakty z klientami, wzornictwo, zespoły projektowe lub zarządzanie relacjami z interesariuszami.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;283
dc.titleDesign management – wybrane aspekty funkcjonowania mulitiinterdyscyplinarnych zespołów projektowychpl_PL
dc.title.alternativeDesign Management – Selected Aspects of Cooperation in the Temporary Project Teamspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[59]-68pl_PL
dc.referencesBest K., Design Management, Managing Design Strategy, Process and Implementation, AVA Publishing Lausanne 2006pl_PL
dc.referencesBest K., The Fundamentals of Design Management, AVA Publishing 2010pl_PL
dc.referencesBrown T., Design Thinking, „Harvard Business Review”, June 2008pl_PL
dc.referencesCaban-Piaskowska K., Rozwój struktur sieciowych w usługach turystycznych, praca doktorska Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Łódź 2011pl_PL
dc.referencesCelaschi F., Celi M., García L. M., The Extended Value of Design: An Advanced Design Perspective, „The Design Management Institute”, October 2012pl_PL
dc.referencesDrucker P. F., They’re Not Employees, They’re People, „Harvard Business Review”, Feb 01, 2002pl_PL
dc.referencesGrzelczak A., Kijem czy marchewką, czyli system wynagradzania pracowników w ramach pracy w grupach [w:] Lewandowski J., (red.), Współczesne problemy zarządzania organizacjami gospodarczymi, Politechnika Łódzka, Łódź 2004pl_PL
dc.referencesHolloway J. Ch., Robinson Ch., Marketing w turystyce, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997pl_PL
dc.referencesKachniewska M., Zarządzanie przez jakość w turystyce, konferencja: Identyfikacja czynników wpływających na jakość usług turystycznych organizowana przez Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 4 luty 2004pl_PL
dc.referencesKanikuła S., Obcy, czyli swój „Outsourcing magazyn”, styczeń 2008pl_PL
dc.referencesListwan T., (red.), Słownik zarządzania kadrami, Wydawnictwo C. H. Beck, Warszawa 2005pl_PL
dc.referencesLockwood T., From the Editor: Exploring the Extended Value of Design, „Design Management Journal”, October 2012pl_PL
dc.referencesMartin R., The Innovation Catalysts The best creative thinking happens on a company’s front lines. You just need to encourage it, „Harvard Business Review”, June 2011pl_PL
dc.referencesMerholz P., Design Thinking Won’t Save You, „Harvard Business Review”, October 2009pl_PL
dc.referencesRamaswamy V., Gouillart F., Building the Co-Creative Enterprise, „Harvard Business Review”, October 2010pl_PL
dc.referencesReeves B., Malone T., O’Driscoll T., Leadership’s Online Labs, „Harvard Business Review”, May 01 2008pl_PL
dc.referencesSikora J., Zespół pracowniczy, Wydawnictwo OPO, Bydgoszcz 2000pl_PL
dc.referencesSon J. W., Rojas E. M., Evolution of Collaboration in Temporary Project Teams: An Agent-Based Modeling and Simulation Approach, „Journal of Construction Engineering And Management”, August 2011pl_PL
dc.referencesStawicka M., Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem, Onepress, Gliwice 2007pl_PL
dc.referencesYang J. – T., Wan C. – S., Advancing organizational effectiveness and knowledge management implementation, „Tourism Management”, 2004, no. 25pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord