Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego: Recent submissions
Now showing items 2521-2540 of 47060
-
Monomit – uniwersalna struktura narracji w budowaniu wizerunku marki
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-01-18)Budowanie wizerunku marki to zagadnienie bardzo popularne w teorii i praktyce marketingowej. Postępująca technicyzacja społeczeństwa i mnogość informacji, które docierają do konsumenta, sprawiają, że czuje się on ... -
Digital storytelling – narracje marek w mediach społecznościowych (analiza na przykładzie marki "Vianek")
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-01-18)Artykuł stanowi próbę przybliżenia pojęcia narracji cyfrowej (digital storytellingu), który marki coraz częściej stosują w mediach społecznościowych. Analizie poddałam komunikaty polskiej firmy kosmetyków naturalnych Vianek. ... -
Wpływ pandemii COVID-19 na komunikację reklamową marek w przestrzeni outdoorowej. Real-time marketing w praktyce
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-01-18)Powszechna sytuacja epidemiczna, z którą firmy i znajdujące się pod ich pieczą marki musiały (i wciąż muszą) się mierzyć, wpłynęła nie tylko na zmiany w procesach zarządczych, kadrowych czy finansowych. Równie mocno dotknęła ... -
Real-time marketing w strategii reklamowej włoskiej firmy Barilla
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-01-18)W artykule została zaprezentowana strategia komunikacyjna włoskiej firmy Barilli na rodzimym rynku w zakresie stosowania marketingu czasu rzeczywistego (real-time marketing) w kampaniach reklamowych w mediach społecznościowych. ... -
Kreatywne wykorzystanie słowa i obrazu w strategiach marketingowych (na przykładzie real-time marketingu)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-01-18)Twórcy kampanii marketingowych posługują się rozmaitymi narzędziami, aby skutecznie dotrzeć do świadomości potencjalnych konsumentów. Do podstawowych środków przekazu w komunikacji marketingowej należą jednak słowo i obraz, ... -
Strategie komunikacji w nazwach i opisach podcastów popkulturowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-01-18)Celem artykułu jest identyfikacja strategii komunikacyjnych w komunikacji marketingowej podcastów – nowej formy dystrybucji treści promocyjnych, informacyjnych i edukacyjnych. Przyjmując perspektywę konstruktywistycznej ... -
Samodzielność ustrojowa samorządu terytorialnego w Polsce
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020-11-17)Kryzys konstytucyjny, z którym mamy do czynienia w Polsce po wyborach parlamentarnych w 2015 roku, powoduje, że jedną z ostoi demokracji w państwie pozostał samorząd terytorialny. Podejmowane próby ograniczenia jego uprawnień ... -
The Portrayal of Peter in Modern Historiography
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018-12-30) -
The Cult of the Bulgarian Tsar Peter (927–969) and the Driving Ideas of the Bulgarian Liberation Uprisings against the Byzantine Rule in the 11th–12th Century
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018-12-30) -
War and Peace in the House of the Lord: A Conflict among Orthodox Christians and its Overcoming according to the Homily ‘On the Treaty with the Bulgarians’
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018-12-30) -
The Portrayal of Peter in Mediaeval Sources
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018-12-30) -
The Culture
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018-12-30) -
The Church
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018-12-30) -
Wild, Haughty and Menacing Highlanders: Bulgarians and Mountains in the Context of Byzantine-Bulgarian Armed Conflicts
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018-12-30) -
Armed Forces and the Defence System of Peter’s State
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018-12-30) -
State Organisation and Power Hierarchy in the Bulgarian Empire (927–969)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018-12-30) -
Everyday Life
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018-12-30) -
The Economy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018-12-30) -
The Environment and Geopolitics of the State
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018-12-30) -
The Year 971
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018-12-30)