dc.contributor.author | Janowska, Iwona | |
dc.date.accessioned | 2015-06-12T14:00:43Z | |
dc.date.available | 2015-06-12T14:00:43Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.issn | 0860-6587 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/9715 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców;17 | |
dc.title | Tekst i jego rozumienie w podejściu zadaniowym | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |
dc.page.number | [561]-569 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Jagielloński | pl_PL |
dc.references | Beacco J.-C., 2007, L’approche par compétences dans l’enseignement des langues, Didier, Paris. | pl_PL |
dc.references | Cornaire C., 1999, Le point sur la lecture, CLE International, Paris. | pl_PL |
dc.references | Dakowska M., 2001, Psycholingwistyczne podstawy dydaktyki języków obcych, PWN, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | Defays J.-M., 2003, Le français langue étrangère et seconde. Enseignement et apprentissage, Pierre Mardaga éditeur, Sprimont. | pl_PL |
dc.references | Europejski system opisu kształcenia językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie, 2003, Wydawnictwa CODN, Warszawa. | pl_PL |