Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJanowska, Iwona
dc.date.accessioned2015-06-12T14:00:43Z
dc.date.available2015-06-12T14:00:43Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn0860-6587
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/9715
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców;17
dc.titleTekst i jego rozumienie w podejściu zadaniowympl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[561]-569pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Jagiellońskipl_PL
dc.referencesBeacco J.-C., 2007, L’approche par compétences dans l’enseignement des langues, Didier, Paris.pl_PL
dc.referencesCornaire C., 1999, Le point sur la lecture, CLE International, Paris.pl_PL
dc.referencesDakowska M., 2001, Psycholingwistyczne podstawy dydaktyki języków obcych, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesDefays J.-M., 2003, Le français langue étrangère et seconde. Enseignement et apprentissage, Pierre Mardaga éditeur, Sprimont.pl_PL
dc.referencesEuropejski system opisu kształcenia językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie, 2003, Wydawnictwa CODN, Warszawa.pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord