Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJasińska, Michalina
dc.date.accessioned2015-06-12T12:55:33Z
dc.date.available2015-06-12T12:55:33Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn0860-6587
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/9709
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców;17
dc.titleZagadki dla dzieci w nauczaniu cudzoziemców fonetyki języka polskiegopl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[257]-265pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.referencesDembińska M., 1994, Domowe zabawy logopedyczne, Warszawa.pl_PL
dc.referencesDembińska-Wola M., 1999, Zabawy logopedyczne. Głoski ś, ź, ć, dź, Warszawa.pl_PL
dc.referencesDźwierzyńska E., 2001, Antycypacja w procesie kształtowania sprawności rozumienia mowy obcojęzycznej ze słuchu, Rzeszów.pl_PL
dc.referencesGamon D., Bragdon A. D., 2003, Ucz się szybciej, zapamiętuj więcej, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKarasek B., 2008, Rola słuchu fonematycznego w rozwoju mowy dziecka, część II (praktyczna), http://www.logopedia.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=285&Itemid=37 (stan z 28.08.2008).pl_PL
dc.referencesMatłosz M., 2006, Zbiór zagadek, „ergo…”, nr 3 (21), Rzeszów.pl_PL
dc.referencesMinczakiewicz E. M., 1997, Rysowane wierszyki i zagadki w rozwijaniu sprawności mówienia, czytania i pisania, Kraków.pl_PL
dc.referencesSkorek E. M., 2001, Oblicza wad wymowy, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSkorek E. M., 2002, Księga zagadek. 3880 zagadek dla młodszych i starszych dzieci, Kraków.pl_PL
dc.referenceshttp://adonai.pl/relaks/zagadki/?id=232 (stan z 28.08.2008).pl_PL
dc.referenceshttp://www.biolog.pl/content-108.html (stan z 28.08.2008).pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord