Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCzerkies, Tamara
dc.date.accessioned2015-06-12T12:10:59Z
dc.date.available2015-06-12T12:10:59Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn0860-6587
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/9622
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców;17
dc.titleWyzwalanie wyobraźni. O korzyściach płynących z wykorzystania tekstu literackiego na zajęciach języka polskiego jako obcegopl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[405]-414pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Jagiellońskipl_PL
dc.referencesAmborska-Głowacka D., 2005, Tekst jako narzędzie badań rozumienia, [w:] Metodyka a nauka o literaturze, red. D. Michułka, K. Bakuła, Wrocławskie Towarzystwo Naukowe, Wrocław, s. 279–285.pl_PL
dc.referencesBortnowski S., 2004, Wyobraźnia wyzwolona, czyli uczeń wobec poezji, [w:] Przygotowanie ucznia do odbioru różnych tekstów literatury, red. A. Janus-Sitarz, Universitas, Kraków, s. 55–76.pl_PL
dc.referencesBurzyńska A., Markowski M. P., 2007, Teorie literatury XX wieku, Znak, Kraków.pl_PL
dc.referencesEco U., Rorty R., Cu11er J., 1996, Interpretacja i nadinterpretacja, przeł. T. Bieroń, Znak, Kraków.pl_PL
dc.referencesGadamer H. G., 2001, Poetica: wybrane eseje, Instytut Badań Literackich, Warszawa, przeł. M. Łukasiewicz.pl_PL
dc.referencesKowalik J., 2004, Tekst cudzy-tekst własny, [w:] Przygotowanie ucznia do odbioru różnych tekstów kultury, red. A. Janus-Sitarz, Universitas, Kraków, s. 15–52.pl_PL
dc.referencesMcRae J., 1996, Representational Language Learning, [w:] Language, Literature and Learner, ed. R. Carter, J. McRae, Longman, s. 17–39.pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord