dc.contributor.author | Czerkies, Tamara | |
dc.date.accessioned | 2015-06-12T12:10:59Z | |
dc.date.available | 2015-06-12T12:10:59Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.issn | 0860-6587 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/9622 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców;17 | |
dc.title | Wyzwalanie wyobraźni. O korzyściach płynących z wykorzystania tekstu literackiego na zajęciach języka polskiego jako obcego | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |
dc.page.number | [405]-414 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Jagielloński | pl_PL |
dc.references | Amborska-Głowacka D., 2005, Tekst jako narzędzie badań rozumienia, [w:] Metodyka a nauka o literaturze, red. D. Michułka, K. Bakuła, Wrocławskie Towarzystwo Naukowe, Wrocław, s. 279–285. | pl_PL |
dc.references | Bortnowski S., 2004, Wyobraźnia wyzwolona, czyli uczeń wobec poezji, [w:] Przygotowanie ucznia do odbioru różnych tekstów literatury, red. A. Janus-Sitarz, Universitas, Kraków, s. 55–76. | pl_PL |
dc.references | Burzyńska A., Markowski M. P., 2007, Teorie literatury XX wieku, Znak, Kraków. | pl_PL |
dc.references | Eco U., Rorty R., Cu11er J., 1996, Interpretacja i nadinterpretacja, przeł. T. Bieroń, Znak, Kraków. | pl_PL |
dc.references | Gadamer H. G., 2001, Poetica: wybrane eseje, Instytut Badań Literackich, Warszawa, przeł. M. Łukasiewicz. | pl_PL |
dc.references | Kowalik J., 2004, Tekst cudzy-tekst własny, [w:] Przygotowanie ucznia do odbioru różnych tekstów kultury, red. A. Janus-Sitarz, Universitas, Kraków, s. 15–52. | pl_PL |
dc.references | McRae J., 1996, Representational Language Learning, [w:] Language, Literature and Learner, ed. R. Carter, J. McRae, Longman, s. 17–39. | pl_PL |