Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPrizel-Kania, Adriana
dc.date.accessioned2015-06-12T11:32:46Z
dc.date.available2015-06-12T11:32:46Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn0860-6587
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/9600
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców;17
dc.titleTeksty i konteksty w testowaniu sprawności słuchania (na podstawie egzaminów certyfikatowych)pl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[591]-597pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Jagiellońskipl_PL
dc.referencesBrown G., Yule G., 1983, Teaching the spoken language, Cambridge University Press, Cambridge.pl_PL
dc.referencesCummins J., 1983, Language proficiency and academic achivement, [w:] Issues in language testing research, ed. J. W. Oller Jr., Newbury House, Rowley, Mass., s. 108–126.pl_PL
dc.referencesEuropejski system opisu kształcenia językowego: uczenie się, nauczanie, kształcenie, 2003, CODN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesHymes D. H., 1972, On communicative competence, [w:] Sociolinguistics, ed. J. B. Pride, J. Holmes, Penguin, Harmondsworth.pl_PL
dc.referencesLado R., 1961, Language testing: the construction and use of foreign language tests, Longman, London.pl_PL
dc.referencesMorrow K., 1979, Communicative language testing: revolution or evolution, [w:] The Communicative Approach to Language Teaching, ed. C. J. Brumifit, K. Johnson, Oxford University Press, Oxford.pl_PL
dc.referencesOller J. W., 1979, Language tests at school, Longman, London.pl_PL
dc.referencesPrzewodnik dla autorów zadań do testów językowych, 2004, przeł. M. Gaszyńska-Magiera, A. Seretny, Universitas, Kraków.pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord