Show simple item record

dc.contributor.authorKołak, Katarzyna
dc.date.accessioned2015-06-12T10:39:03Z
dc.date.available2015-06-12T10:39:03Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn0860-6587
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/9521
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców;17
dc.titleTeksty i „podteksty” na internetowym kursie języka polskiego dla początkującychpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[369]-374pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Warszawski, Uniwersytet ELTE w Budapeszciepl_PL
dc.referencesOrczykowska A., 2006, Proces budowy treści szkoleń e-learningowych [online], http://elearning.pl/filespace/artykuly/Orczykowska.pdf [1.08.2008].pl_PL
dc.referencesSokołowski S., Skrzypniak R., 2005, Zasady konstruowania treści nauczania w kształceniu na odległość [online], http://elearning.pl/filespace/artykuly/SokolowskiSkrzypniak.pdf [1.08.2008].pl_PL
dc.referencesWieczorkowska G., 2004, Zalety i wady edukacji internetowej. Model dydaktyczny COME, „E-learning na Uniwersytecie Warszawskim”, dodatek do kwartalnika „Uniwersytet Warszawski”, październik.pl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record