dc.contributor.author | Kołak, Katarzyna | |
dc.date.accessioned | 2015-06-12T10:39:03Z | |
dc.date.available | 2015-06-12T10:39:03Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.issn | 0860-6587 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/9521 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców;17 | |
dc.title | Teksty i „podteksty” na internetowym kursie języka polskiego dla początkujących | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |
dc.page.number | [369]-374 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet ELTE w Budapeszcie | pl_PL |
dc.references | Orczykowska A., 2006, Proces budowy treści szkoleń e-learningowych [online], http://elearning.pl/filespace/artykuly/Orczykowska.pdf [1.08.2008]. | pl_PL |
dc.references | Sokołowski S., Skrzypniak R., 2005, Zasady konstruowania treści nauczania w kształceniu na odległość [online], http://elearning.pl/filespace/artykuly/SokolowskiSkrzypniak.pdf [1.08.2008]. | pl_PL |
dc.references | Wieczorkowska G., 2004, Zalety i wady edukacji internetowej. Model dydaktyczny COME, „E-learning na Uniwersytecie Warszawskim”, dodatek do kwartalnika „Uniwersytet Warszawski”, październik. | pl_PL |