• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Nauk o Wychowaniu | Faculty of Educational Sciences
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Nauk o Wychowaniu | Faculty of Educational Sciences
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

Autor
Bonar, Jolanta (10)
Buła, Anna (7)Wiśniewska-Kin, Monika (5)Tematpedagogika wczesnoszkolna (4)edukacja wczesnoszkolna (2)konceptualizacja świata (2)Maria Montessori (2)motywowanie ucznia do nauki (2)teoria Pierre’a Bourdieu (2)uczenie się dzieci (2)wychowanie przedszkolne (2)aktywność poznawcza dziecka (1)ciekawość poznawcza dziecka (1)... zobacz więcejData wydania2019 (6)2011 (3)2013 (1)Has File(s)Yes (10)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 10

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Rozpoznawanie i wspieranie kreatywności uczniów zadaniem nauczyciela wczesnej edukacji 

Bonar, Jolanta ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
A basic idea of the author is to indicate that recognising and encouraging pupil’s creativity is one of the main tasks of modern school. It thereby requires teachers to have an appropriate knowledge, regardless the level ...
Thumbnail

Wprowadzenie 

Bonar, Jolanta ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
Thumbnail

Poznać – Zrozumieć – Doświadczyć Konstruowanie wiedzy nauczyciela wczesnej edukacji 

Bonar, Jolanta ORCID; Buła, Anna ORCID (Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2013)
Thumbnail

Poznać – Zrozumieć – Doświadczyć Teoretyczne podstawy praktycznego kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji 

Buła, Anna ORCID; Bonar, Jolanta ORCID (Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2011)
Thumbnail

Horyzonty dziecięcych znaczeń. Kreowanie środowiska uczenia się 

Bonar, Jolanta ORCID; Wiśniewska-Kin, Monika; Buła, Anna ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Prezentowana publikacja jest zachętą do refleksji na temat napięć oraz nieoczywistości, istoty i znaczenia współczesnych debat nad dzieciństwem i wczesną edukacją. Przedstawione rozważania dotyczą krytycznego namysłu nad ...
Thumbnail

Edukacyjna wartość dziecięcych pytań 

Bonar, Jolanta ORCID; Buła, Anna ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Zwrócenie uwagi na rolę pytań w stymulowaniu aktywności poznawczej dzieci na etapie kształcenia elementarnego jest niezwykle potrzebne i ważkie, gdyż jest to etap kluczowy i krytyczny dla rozwoju wszystkich podstawowych ...
Thumbnail

Horyzonty dziecięcych znaczeń. Granice – rozpoznania – perspektywy 

Wiśniewska-Kin, Monika; Bonar, Jolanta ORCID; Buła, Anna ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Prezentowana publikacja jest zachętą do refleksji na temat napięć oraz nieoczywistości, istoty i znaczenia współczesnych debat nad dzieciństwem i wczesną edukacją. Przedstawione rozważania dotyczą krytycznego namysłu nad ...
Thumbnail

Wstęp 

Bonar, Jolanta ORCID; Wiśniewska-Kin, Monika; Buła, Anna ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Prezentowana publikacja jest zachętą do refleksji na temat napięć oraz nieoczywistości, istoty i znaczenia współczesnych debat nad dzieciństwem i wczesną edukacją. Przedstawione rozważania dotyczą krytycznego namysłu nad ...
Thumbnail

Wyzwalanie dziecięcych sposobów konceptualizacji świata na przykładzie analizy znaczenia pojęcia horyzont 

Bonar, Jolanta ORCID; Wiśniewska-Kin, Monika (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Dzieci nieprzerwanie podejmują próbę zrozumienia świata, nieustannie konstruują swoją wiedzę dotyczącą zarówno otaczającej rzeczywistości, jak i ich samych. Źródłem tej wiedzy jest nie tylko to, co mówimy dziecku, ale ...
Thumbnail

Wstęp 

Wiśniewska-Kin, Monika; Bonar, Jolanta ORCID; Buła, Anna ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Prezentowana publikacja jest zachętą do refleksji na temat napięć oraz nieoczywistości, istoty i znaczenia współczesnych debat nad dzieciństwem i wczesną edukacją. Przedstawione rozważania dotyczą krytycznego namysłu nad ...

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności