Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 10
Rozpoznawanie i wspieranie kreatywności uczniów zadaniem nauczyciela wczesnej edukacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
A basic idea of the author is to indicate that recognising and encouraging pupil’s creativity is one of the main tasks of modern school. It thereby requires teachers to have an appropriate knowledge, regardless the level ...
Wprowadzenie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
Poznać – Zrozumieć – Doświadczyć Konstruowanie wiedzy nauczyciela wczesnej edukacji
(Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2013)
Poznać – Zrozumieć – Doświadczyć Teoretyczne podstawy praktycznego kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji
(Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2011)
Horyzonty dziecięcych znaczeń. Kreowanie środowiska uczenia się
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Prezentowana publikacja jest zachętą do refleksji na temat napięć oraz nieoczywistości, istoty i znaczenia współczesnych debat nad dzieciństwem i wczesną edukacją. Przedstawione rozważania dotyczą krytycznego namysłu nad ...
Edukacyjna wartość dziecięcych pytań
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Zwrócenie uwagi na rolę pytań w stymulowaniu aktywności poznawczej dzieci na etapie kształcenia elementarnego jest niezwykle potrzebne i ważkie, gdyż jest to etap kluczowy i krytyczny dla rozwoju wszystkich podstawowych ...
Horyzonty dziecięcych znaczeń. Granice – rozpoznania – perspektywy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Prezentowana publikacja jest zachętą do refleksji na temat napięć oraz nieoczywistości, istoty i znaczenia współczesnych debat nad dzieciństwem i wczesną edukacją. Przedstawione rozważania dotyczą krytycznego namysłu nad ...
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Prezentowana publikacja jest zachętą do refleksji na temat napięć oraz nieoczywistości, istoty i znaczenia współczesnych debat nad dzieciństwem i wczesną edukacją. Przedstawione rozważania dotyczą krytycznego namysłu nad ...
Wyzwalanie dziecięcych sposobów konceptualizacji świata na przykładzie analizy znaczenia pojęcia horyzont
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Dzieci nieprzerwanie podejmują próbę zrozumienia świata, nieustannie konstruują
swoją wiedzę dotyczącą zarówno otaczającej rzeczywistości, jak i ich samych. Źródłem
tej wiedzy jest nie tylko to, co mówimy dziecku, ale ...
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Prezentowana publikacja jest zachętą do refleksji na temat napięć oraz nieoczywistości, istoty i znaczenia współczesnych debat nad dzieciństwem i wczesną edukacją. Przedstawione rozważania dotyczą krytycznego namysłu nad ...