Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCiechomski, Wiesław
dc.date.accessioned2015-03-26T08:14:23Z
dc.date.available2015-03-26T08:14:23Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7493
dc.description.abstractThe paper contains an analysis of students' demand on faculty of management and marketing. It is still the most popular faculty in Poland (250 thousands students study management and marketing). The faculty is lectured not only in universities of economics, but in other types of universities as well (eg. technical, agricultural, medical and others). However, in recent years there has been observed the tendency to decrease the demand (10% per year). The reasons of the situation are complex, but the most important are adverse demographical tendencies, increase of unemployment, decrease of purchasing power and recession, what influences the reduction of marketing disbursements.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/2
dc.titlePróba oceny chłonności rynku pracy na specjalistów z zakresu zarządzania i marketingupl_PL
dc.title.alternativeEstimation Attempt of Absorptive Power of Labour Market Regarding Management and Marketing Specialistpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[253]-258pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Poznaniu, Katedra Handlu i Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord