Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozielski, Robert
dc.contributor.authorTrzmielak, Dariusz
dc.date.accessioned2015-03-26T08:11:38Z
dc.date.available2015-03-26T08:11:38Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7491
dc.description.abstractThe key for any successful market activity at the beginning of 21st century lies in the ability of its personnel to increase their future oriented knowledge skills. This begins with identifying and understanding the forces that shape the future and extends to which they can be evaluated. The article deals with changes in the business in which the intellectual resources play the crucial role. In the article, we will look at the factors that make personnel more self-improvement oriented. The examples are founded on the study based on marketing research. The survey seeks out causes, which drive managers and staff to be active and unproved their knowledge.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/2
dc.titleRola studiów magisterskich i podyplomowych w budowaniu kapitału intelektualnegopl_PL
dc.title.alternativeThe Role of Under- and Postgraduated Studies in Creating Knowledgepl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[237]-245pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord