Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMackiewicz-Walczak, Inez
dc.contributor.authorRemi, Małgorzata
dc.date.accessioned2015-03-26T08:04:42Z
dc.date.available2015-03-26T08:04:42Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7486
dc.description.abstractNowadays can be observed spreading of global idea and shaping of similar consciences. Uniformity of the consumers behaviour which is the consequence of the information access and larger consumers mobility is connected also with environment behaviour. In high developed countries uniformity of environment behaviour including purchase of ecological products is a result of high ecological consciences. Taking a thesis that the high developed countries of United Europe determine the general direction of consumers tendency and aspiration can be supposed that also in Poland, in the nearest future, environment behaviour will be common. The leading in this subject research confirms growing of the environment protection issues interest by Polish.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/2
dc.titlePostawy polskich konsumentów wobec produktów ekologicznych jako przejaw globalnego trendu ekologicznegopl_PL
dc.title.alternativePolish Consumers' Attitudes Towards Green Products as an Indication of Global Ecological Trendpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[195]-201pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWyższa Szkoła Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord