Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBerbeka, Jadwiga
dc.date.accessioned2015-03-26T07:58:11Z
dc.date.available2015-03-26T07:58:11Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7480
dc.description.abstractThe paper concerns the problem of creation of Information Society in Europe. The main target of the paper is to verify a hypothesis that European consumers' behavior proves emerging of the Information Society. At the beginning the idea of Information Society is defined and explained. Some activities of Union's and countries' authorities aiming at shaping such a society were pointed. The main part of the paper is an analysis of data describing consumers' behavior crucial from the point of view of the process of Information Society formation. The conclusion is that the process is advanced, but because of the lack of precise criteria of Information Society, it is difficult to state if it is finished yet.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/2
dc.titleZachowania konsumentów w krajach UE jako przejaw kształtowania się społeczeństwa informacyjnegopl_PL
dc.title.alternativeConsumer Behaviour in EU Countries as a Manifestation of Information Society Formingpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[149]-155pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Krakowie, Katedra Badań Konsumpcjipl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord