Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPerenc, Józef
dc.contributor.authorRosa, Grażyna
dc.date.accessioned2015-03-26T07:56:35Z
dc.date.available2015-03-26T07:56:35Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7478
dc.description.abstractThe change that is taking place in many markets faster and faster forces the customer to get familiar with it on an ongoing basis, learn faster and react to stimuli. The primary feature of the new era will be special meaning of knowledge and information, as basic resources on the levels of both micro- and macroeconomics. Which is emphasized by the names information society or knowledge based economy. The importance of these instrument! has been the result of the technological progress and changes in customer's preferences. The consumer in global information society is the one that is receptive to novelties, understanding interdependencies and phenomena, educated and systematic, and on top of that - the prosumer (the active participant of the processes of production of goods and services).pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/2
dc.titleWiedza jako atut konsumenta w globalnym społeczeństwie informacyjnympl_PL
dc.title.alternativeKnowledge as a Consumer's Advantage in Global Information Societypl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[131]-138pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Szczeciński, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usługpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord