Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorOlbrych, Barbara
dc.date.accessioned2015-03-04T17:41:06Z
dc.date.available2015-03-04T17:41:06Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7032
dc.description.abstractThe article focuses on organization of a direct interview with a survey questionnaire to conduct research into quality of services provided by the HELIOS Film Centre in Radom. The factors which may influence customer satisfaction are identified, a quality evaluation map has been constructed and the satisfaction indicator has been calculated. On the basis of a pilot sample the survey questionnaire has been tested as well as the IPA technique, which was used for the analysis of services of this institution for the first time. The results obtained are a starting point for fundamental research which requires separate development.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 dofinansowane zostało ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;227
dc.titleOrganizacja wywiadu z kwestionariuszem ankietowym do badania jakości usługpl_PL
dc.title.alternativeOrganization of Direct Interview with Survey Questionnaire to Conduct Research into Quality of Servicespl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number137-149pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationKatedra Zastosowań Matematyki i Statystyki w Ekonomii, Politechnika Radomskapl_PL
dc.referencesCieciura M, Zacharski J. (2007), Metody probabilistyczne w ujęciu praktycznym, Wyd. WIZJA PRESS&IT Sp. z o.o., Warszawa.
dc.referencesHamrol A., Mantura W.(2005), Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka, PWN, Warszawa.
dc.referencesKordos J. (2007), Statystyczne badanie zjawisk społecznych, [w:] Panek T. (red), Statystyka społeczna, PWE, Warszawa.
dc.referencesPujdak-Brzezińska M. (2005), Zastosowanie techniki IPA w badaniach jakości usług, Marketing i Rynek, grudzień.
dc.referencesRószkiewicz M. (2002), Metody ilościowe w badaniach marketingowych, PWN, Warszawa.


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord