Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorFijałkowska, Aleksandra
dc.contributor.authorGrancow, Bartosz
dc.date.accessioned2012-06-02T14:09:19Z
dc.date.available2012-06-02T14:09:19Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/678
dc.description.abstractThis paper discusses the idea of use of e-learning methods for the academics, emphasizing its potential in quantitative courses. Chosen problems with and benefits of the methods mentioned above will be presented.pl_PL
dc.language.isootherpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica;
dc.subjecte-learningpl_PL
dc.subjectdistance learningpl_PL
dc.subjectnauczannie na odległośćpl_PL
dc.subjectszkolnictwo wyższepl_PL
dc.subjectmetody ilościowepl_PL
dc.titlePotencjał metod e-learning w nauczaniu przedmiotów ilościowychpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number187-198


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord