• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica nr 254/2011
  • Zobacz pozycję
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica nr 254/2011
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Statystyki

Przejrzyj statystyki użycia

Pomoce dydaktyczne w nauczaniu statystyki – narzędzia do opracowania pomocy i zasoby internetowe

No Thumbnail [100%x80]
Oglądaj/Otwórz
117-128.pdf (182.5KB)
Data
2011
Autor
Kończak, Grzegorz
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
E-learning tools are an attractive and powerful new way in teaching statistics. There is a huge variety of web-based statistics resources available. The web-based systems contents combine text information, multimedia presentations, interactive demonstrations, on-line computer simulation and tests or quizzes systems. In the paper there are described tools for produce on-line teaching material. This web material represents a new approach to teach statistics in high schools. The web based multimedia presenta- tions, on-line activities, tests and quizzes could be used as a supplementary aid in learning statistics.
URI
http://hdl.handle.net/11089/673
Collections
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica nr 254/2011 [15]

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 

NoThumbnail