dc.contributor.author | Dobrowolski, Tomasz | |
dc.date.accessioned | 2025-10-07T11:41:36Z | |
dc.date.available | 2025-10-07T11:41:36Z | |
dc.date.issued | 2023-03-29 | |
dc.identifier.citation | Dobrowolski T., Zastosowanie terapii integracji sensorycznej jako formy wsparcia małego dziecka, [w:] Szkoła jutra? Tradycja i (r)ewolucje w edukacji, Jeznach K., Kowalkiewicz-Kulesza A. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2023, s. 121-132, https://doi.org/10.18778/8331-097-8.10 | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-8331-096-1 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/56442 | |
dc.description.abstract | Pracując z małymi dziećmi, musimy mieć na uwadze ich wielostronne potrzeby rozwojowe. Obecnie w przedszkolach jest bardzo dużo wychowanków z przeróżnymi zaburzeniami. W ostatnim czasie przybywa zwłaszcza tych z potrzebą prowadzenia terapii integracji sensorycznej. W poniższym opracowaniu przybliżam proces prowadzenia tej terapii oraz przedstawiam praktyczne rozwiązania mające służyć rozwojowi umiejętności komunikacyjnych. | pl |
dc.description.abstract | Working with young children, we must bear in mind their multilateral development needs. Currently, in kindergartens there are a lot of pupils with various disorders. Recently, there is a significant increase of those who need sensory integration therapy. In the following study, I present the process of conducting the aforementioned therapy and present practical solutions aimed at developing communication skills. | en |
dc.language.iso | pl | |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl |
dc.relation.ispartof | Jeznach K., Kowalkiewicz-Kulesza A. (red.), Szkoła jutra? Tradycja i (r)ewolucje w edukacji, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2023; | pl |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.title | Zastosowanie terapii integracji sensorycznej jako formy wsparcia małego dziecka | pl |
dc.type | Book chapter | |
dc.page.number | 121-132 | |
dc.contributor.authorAffiliation | Akademia Pomorska w Słupsku | pl |
dc.identifier.eisbn | 978-83-8331-097-8 | |
dc.identifier.doi | 10.18778/8331-097-8.10 | |