dc.contributor.author | Kowalkiewicz-Kulesza, Agnieszka | |
dc.date.accessioned | 2025-10-07T11:12:51Z | |
dc.date.available | 2025-10-07T11:12:51Z | |
dc.date.issued | 2023-03-29 | |
dc.identifier.citation | Kowalkiewicz-Kulesza A., Współczesna szkoła w oczach nastolatków, [w:] Szkoła jutra? Tradycja i (r)ewolucje w edukacji, Jeznach K., Kowalkiewicz-Kulesza A. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2023, s. 15-27, https://doi.org/10.18778/8331-097-8.02 | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-8331-096-1 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/56424 | |
dc.description.abstract | Celem artykułu była analiza wyników badania ankietowego przeprowadzonego wśróduczniów. Ankieta dotyczyła oceny współczesnej edukacji przez młodzież pomiędzy12 a 17 rokiem życia. Szczegółowe odpowiedzi respondentów na dwadzieścia osiempytań pozwoliły ustalić stosunek uczniów do nauki, nauczycieli, szkoły, a także stworzyćwizerunek ucznia i nauczyciela. | pl |
dc.description.abstract | The aim of the article was to analyze the results of a survey conducted among students.The survey concerned the assessment of contemporary education by young peoplebetween 12 and 17 years of age. Detailed answers of the respondents to twenty-eightquestions made it possible to establish the attitude of students to science, teachers,school, and to create the image of the student and the teacher | en |
dc.language.iso | pl | |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl |
dc.relation.ispartof | Jeznach K., Kowalkiewicz-Kulesza A. (red.), Szkoła jutra? Tradycja i (r)ewolucje w edukacji, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2023; | pl |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.title | Współczesna szkoła w oczach nastolatków | pl |
dc.type | Book chapter | |
dc.page.number | 15-27 | |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny, Instytut Filologii Polskiej i Logopedii, Zakład Dydaktyki Języka i Literatury Polskiej, 90-236 Łódź, ul. Pomorska 171/173 | pl |
dc.identifier.eisbn | 978-83-8331-097-8 | |
dc.identifier.doi | 10.18778/8331-097-8.02 | |