Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGolik-Górecka, Grażyna
dc.date.accessioned2025-01-28T11:48:38Z
dc.date.available2025-01-28T11:48:38Z
dc.date.issued2022-07-01
dc.identifier.citationGolik-Górecka G., The Concept and Essence, Analysis and Standards of Good and Best Practices, [w:] The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises: The Marriage of Science and Business – Case Studies, Akademia Zarządzania i Finansów, Szymańska K. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022, s. 9-18, https://doi.org/10.18778/8220-842-9.02en
dc.identifier.isbn978-83-8220-842-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/54421
dc.description.abstractThis paper captures theoretical considerations regarding the essence, concept, definition, and analysis and measurement of best practices in marketing. These can provide a basis for determining the selection of both good and best practices in the business space. In addition, the issue of best practices and good practice standards, according to the canon and development of the Warsaw Stock Exchange, is presented.en
dc.description.abstractW niniejszym opracowaniu ujęto rozważania teoretyczne dotyczące istoty, koncepcji, definicji oraz analizy i pomiaru najlepszych praktyk w marketingu. Mogą one stanowić podstawy do określenia wyboru tak dobrych, jak i najlepszych praktyk w przestrzeni biznesowej. Ponadto, zaprezentowano problematykę najlepszych praktyk oraz standardów typu „dobre praktyki”, zgodnie z kanonem i opracowaniem Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.pl
dc.language.isoen
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofSzymańska K. (red.), The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises: The Marriage of Science and Business – Case Studies, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022;pl
dc.relation.ispartofseriesAkademia Zarządzania i Finansówpl
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleThe Concept and Essence, Analysis and Standards of Good and Best Practicesen
dc.title.alternativePojęcie i istota, analizy i standardy dobrych i najlepszych praktykpl
dc.typeBook chapter
dc.page.number9-18
dc.contributor.authorAffiliationThe University of Lodz, Faculty of Management, Department of Marketingen
dc.identifier.eisbn978-83-8220-843-6
dc.identifier.doi10.18778/8220-842-9.02


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/