The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises: The Marriage of Science and Business – Case Studies
Streszczenie
Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami polskimi i międzynarodowymi, a także odpowiedzi organizacji for profit i non profit, które mogą stanowić wzór do naśladowania dla innych podmiotów. Publikacja stanowi kontynuację podręcznika wydanego pod redakcją Grażyny Golik-Góreckiej pod tytułem Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków (Wyd. UŁ, Łódź 2020). Niniejszy podręcznik powstał dzięki współpracy pracowników naukowych z Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, praktyków biznesu oraz byłych już studentów programów Erasmus i Mobility, którzy uczestniczyli w warsztatach „Marketing Management in Practice” na Wydziale Zarządzania UŁ.
Collections
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Powiązane pozycje
Wyświetlanie pozycji powiązanych tytułem, autorstwem i tematem.
-
Zarządzanie wizerunkiem firmy przy wykorzystaniu inbound marketingu na przykładzie fan page
Stopczyńska, Kinga (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)Creating a corporate image/brand in the world today is almost the duty of every company. That’s what is most important, however, is the fact that it should be the result of the strategy we adopt, and the plan by which ... -
Empiryczna analiza płynności rynku akcji w oparciu o wybrane mierniki
Otola, Iwona; Grabowska, Marlena (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)The main aim of this paper is to measure and analyze the liquidity of stock markets based on the selected measures of liquidity. In the theoretical part of the paper, the essence of liquidity by diversifying its approach ... -
Comparative Analysis of the Practice of Internet Use in the Marketing Activities of Higher Education Institutions in Poland and Ukraine
Kisiołek, Artur; Karyy, Oleh; Нalkiv, Liubov (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020-06-23)In the information age, the role of higher education as a factor of social progress is increasing. The competition among higher education institutions is also growing. This requires higher education institutions’ (HEIs) ...