Wydział Filologiczny / Faculty of Philology
Browse by
Sub-communities within this community
-
Projekty badawcze [100]
Collections in this community
-
Artykuły naukowe [96]
-
Książki/Rozdziały [2135]
Recent Submissions
-
Toponimia powiatu tureckiego. Słownik nazw
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
La realtà dell’Italia post-unitaria nelle opere di Alfredo Oriani. L’analisi storicoletteraria del caso della ricezione di un autore preteso dal regime politico
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022)Monografia La realtà dell’Italia post-unitaria nelle opere di Alfredo Oriani. L’analisi storicoletteraria del caso della ricezione di un autore preteso dal regime politico podejmuje rzadko opisywany do tej pory na gruncie ... -
EFL Teacher Identity: From Mental Representation to Situated Performance
(Łódź University Press, 2013) -
Intencja autora i interpretacja – między inwencją a atencją. Teksty i parateksty
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011) -
70 lat Uniwersytetu Łódzkiego w przestrzeni miejskiej Łodzi (1945–2015)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Tryptyk piastowski: “Kazimierz Wielki”, “Jadwiga, królowa polska”, “Piast” Juliana Ursyna Niemcewicza
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Political kitsch, czyli jak nie powinno się tworzyć kampanii
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Kicz na portalu YouTube
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Kicz zdiagnozowany i estetyczne krucjaty portalu Fakt.pl
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Mem i mikroblog jako nowa forma gatunkowo-komunikacyjna. Czy kicz może zdefiniować gatunek?
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Masłowska kontra jedenasta muza, czyli entropia i destrukcja jako strategie oporu względem telewizyjnego kiczu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Dowcip językowy a kicz (na podstawie audycji „Okruszymki” w Radiu Zet)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Kicz jako sposób wyrażania emocji (metaforyka radiowych relacji sportowych)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Wybrane elementy kiczu językowego w reklamie na przykładzie dziennika „Metro” – analiza tekstu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Nauka w okowach kiczu (na przykładzie czasopism popularnonaukowych)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
„Must have sezonu”. Refleksje na temat języka w czasopismach shoppingowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
O pięknym dzieciństwie – kicz w komunikacyjnej strategii zespolonej przekazu prasowego (na przykładzie magazynu lifestylowego dla rodziców kidultów)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Czym jest kicz prasowy? W kręgu polskich czasopism „true stories”
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016) -
Kicz jako maska zbrodni
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)