Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBayer, Mark
dc.date.accessioned2023-11-24T09:09:26Z
dc.date.available2023-11-24T09:09:26Z
dc.date.issued2023-11-23
dc.identifier.issn2083-8530
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/48426
dc.language.isoen
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofseriesMulticultural Shakespeare: Translation, Appropriation and Performance;42en
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleIntroduction: The Global Origins of Shakespeare Studiesen
dc.typeOther
dc.page.number11-14
dc.contributor.authorAffiliationThe University of Texas at San Antonioen
dc.identifier.eissn2300-7605
dc.referencesBristol, Michael D. Big-Time Shakespeare. London: Routledge, 1996.en
dc.referencesGraff, Gerald. Professing Literature: An Institutional History. Chicago: University of Chicago Press, 1987.en
dc.referencesGuillory, John. Professing Criticism: Essays on the Organization of Literary Studies. Chicago: University of Chicago Press, 2022.en
dc.referencesHeller, Nathan. “The End of the English Major.” The New Yorker. 6 March 2023.en
dc.referencesKennedy, Dennis, ed. Foreign Shakespeare: Contemporary Performance. Cambridge: Cambridge University Press, 1993.en
dc.contributor.authorEmailmark.bayer@utsa.edu
dc.identifier.doi10.18778/2083-8530.27.01
dc.relation.volume27


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/