Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 198
Działania w obronie tradycji i dobrego smaku
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)
Turystyka i kultura – od komercjalizacji do dialogu kultur
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)
Turystyczny wizerunek Warszawy a potencjał kulturalny miasta
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)
O nowe oblicze obsługi turystyki kulturowej
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)
Proces przekształcania zasobów kulturowych w atrakcje turystyczne (na przykładzie zagospodarowania turystycznego pól bitewnych)
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)
Экономические аспекты использования культурно-исторического наследия в сфере туризма
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)
Turystyka kreatywna – nowy trend w rozwoju turystyki miejskiej
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)
Jak kultura SIĘ sprzedaje?
(Wydawnictwo WSTH w Łodzi, 2009)
Wykorzystanie kultury ludowej w turystyce – nieuchronna komercjalizacja czy „ostatnia deska ratunku”?
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)
Miejsca pamięci z okresu II wojny światowej a współczesna turystyka (ze szczególnym uwzględnieniem Krakowa)
(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)