• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Serie wydawnicze | Publishing Series
  • Kultura i turystyka
  • Search
  •   DSpace Home
  • Serie wydawnicze | Publishing Series
  • Kultura i turystyka
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorWoźniczko, Magdalena (11)Orłowski, Dominik (8)Nowacki, Marek (7)Jędrysiak, Tadeusz (6)Kaczmarek, Jacek (6)Kruczek, Zygmunt (6)Duda-Gromada, Katarzyna (4)Duda-Seifert, Magdalena (4)Dudek-Mańkowska, Sylwia (4)Kowalczyk, Andrzej (4)... View MoreDate Issued2009 (46)2012 (24)2013 (23)2007 (21)2015 (20)2016 (19)2011 (18)2014 (18)Has File(s)Yes (189)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 198

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Działania w obronie tradycji i dobrego smaku 

Kierzkowska, Agata (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)
Thumbnail

Turystyka i kultura – od komercjalizacji do dialogu kultur 

Ćwiklińska, Jolanta (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)
Thumbnail

Turystyczny wizerunek Warszawy a potencjał kulturalny miasta 

Dudek-Mańkowska, Sylwia (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)
Thumbnail

O nowe oblicze obsługi turystyki kulturowej 

Kurek, Artur (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)
Thumbnail

Proces przekształcania zasobów kulturowych w atrakcje turystyczne (na przykładzie zagospodarowania turystycznego pól bitewnych) 

Kowalczyk, Andrzej (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)
Thumbnail

Экономические аспекты использования культурно-исторического наследия в сфере туризма 

Кифяк, Vasyl (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)
Thumbnail

Turystyka kreatywna – nowy trend w rozwoju turystyki miejskiej 

Rotter-Jarzębińska, Katarzyna (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)
Thumbnail

Jak kultura SIĘ sprzedaje? 

Kaczmarek, Sylwia; Kaczmarek, Jacek (Wydawnictwo WSTH w Łodzi, 2009)
Thumbnail

Wykorzystanie kultury ludowej w turystyce – nieuchronna komercjalizacja czy „ostatnia deska ratunku”? 

Mokras-Grabowska, Justyna (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)
Thumbnail

Miejsca pamięci z okresu II wojny światowej a współczesna turystyka (ze szczególnym uwzględnieniem Krakowa) 

Faracik, Robert (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, 2009)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 20

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility