Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDawidowski, Jerzy
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-04-12T15:06:07Z
dc.date.available2023-04-12T15:06:07Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.citationDawidowski, J. (2004). Cykl obsługi gościa w recepcji. Turystyka i Hotelarstwo, 5, 137-143.pl_PL
dc.identifier.issn1644-8871
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/46707
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofseriesTurystyka i Hotelarstwo;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleCykl obsługi gościa w recepcjipl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number137-143pl_PL
dc.referencesBłądek Z., 2001, Hotele – programowanie, projektowanie, wyposażanie, Palladium, Poznań.pl_PL
dc.referencesNowakowski M., 2000, Obiekt hotelarski jako przedsiębiorstwo, PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesOparka S., Nowicka T., 2003, Organizacja i technika pracy w hotelarstwie, cz. 1, Polskie Zrzeszenie Hoteli, Warszawa–Polanica Zdrój.pl_PL
dc.referencesPląder D. (red.), 2001, Organizacja pracy w hotelarstwie, Krakowska Szkoła Hotelarska, Kraków.pl_PL
dc.referencesThunhurst A., 1996. Fachowa obsługa gości – Działalność biura recepcji, PAPT, Warszawa.pl_PL
dc.referencesWitkowski Cz., 2002, Hotelarstwo, cz. 1, Podstawy hotelarstwa, Wyższa Szkoła Ekonomiczna, Warszawa.pl_PL
dc.relation.volume5pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe