Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCampana, Joseph
dc.date.accessioned2022-03-25T14:15:20Z
dc.date.available2022-03-25T14:15:20Z
dc.date.issued2021-12-30
dc.identifier.issn2083-8530
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/41326
dc.language.isoen
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofseriesMulticultural Shakespeare: Translation, Appropriation and Performance;39en
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
dc.titleAfterword: Posthumanism—Past, Present and Futureen
dc.typeArticle
dc.page.number191-196
dc.contributor.authorAffiliationRice University, USAen
dc.identifier.eissn2300-7605
dc.referencesHaraway, Donna. Ecce Homo, Ain’t (Ar’n’t) I a Woman, and Inappropriate/d Others: The Human in a Post-Humanist Landscape”. Feminists Theorize the Political. Eds. Judith Butler and Joan Wallach Scott. London: Routledge, 1992. 86-100.en
dc.referencesHassan, Ihab. “Prometheus as Performer: Toward a Posthumanist Culture?” The Georgia Review 31.4 (1977): 830-850 https://doi.org/10.1063/1.89573en
dc.contributor.authorEmailjac4@rice.edu
dc.identifier.doi10.18778/2083-8530.24.12
dc.relation.volume24


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0