Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBonar, Jolanta
dc.contributor.editorBonar, Jolanta
dc.date.accessioned2022-02-25T11:03:26Z
dc.date.available2022-02-25T11:03:26Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationBonar J., Rozpoznawanie i wspieranie kreatywności uczniów zadaniem nauczyciela wczesnej edukacji, [w:] Nauczyciel wczesnej edukacji. Oczekiwania społeczne i praktyka edukacyjna, Bonar J. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011, s. 133-148, https://doi.org/10.18778/7525-559-1.11pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-559-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/40808
dc.description.abstractA basic idea of the author is to indicate that recognising and encouraging pupil’s creativity is one of the main tasks of modern school. It thereby requires teachers to have an appropriate knowledge, regardless the level they are working on. Enormously important are first years of an education. On them mostly depends who in a sense of personality and intellect the students are going to be, what thinking strategies they will have developed and which, maybe even most importantly, they will be deprived of.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofBonar J. (red.), Nauczyciel wczesnej edukacji. Oczekiwania społeczne i praktyka edukacyjna, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectcreativitypl_PL
dc.subjectmodern schoolpl_PL
dc.subjectthinking strategiespl_PL
dc.titleRozpoznawanie i wspieranie kreatywności uczniów zadaniem nauczyciela wczesnej edukacjipl_PL
dc.title.alternativeRecognising and encouraging pupil’s creativity as a task for an early education teacherspl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011pl_PL
dc.page.number133-148pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-559-1.11
dc.disciplinepedagogikapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe