Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGruszka, Zbigniew
dc.date.accessioned2021-12-22T14:17:31Z
dc.date.available2021-12-22T14:17:31Z
dc.date.issued2021-09-30
dc.identifier.issn1505-9057
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/40275
dc.description.abstractThe author aims at evaluating the activities on the Facebook profiles of three regional media editorials – namely the ‘TVP 3 Łódź’ TV channel, the ‘Radio Łódź’ radio channel, and the Express Ilustrowany daily – particularly in terms of including local and regional information in their posts. Another objective was to attempt to quantify and compare these activities. The used research method is the analysis of profile content on Facebook, and the study was conducted within the period of one month (1st March – 31st March, 2018).en
dc.description.abstractCelem autora była ocena działań na profilach Facebook trzech redakcji mediów regionalnych – TVP 3 Łódź, Radia Łódź oraz dziennika „Express Ilustrowany” w zakresie umieszczania lokalnych i regionalnych informacji oraz próba ilościowego określenia i porównania tej działalności. Zastosowano analizę zawartości profilu na Facebooku, którą przeprowadzono w ciągu jednego miesiąca (1 marca–31 marca 2018 roku).pl
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica;3pl
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
dc.subjectmedia społecznościowepl
dc.subjectinformacje regionalnepl
dc.subjectpromocjapl
dc.subjectportal społecznościowypl
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectregional informationen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectsocial networking siteen
dc.titlePortal społecznościowy jako narzędzie do promowania informacji regionalnych –na przykładzie profili Facebook TVP Łódź, Radia Łódź i „Expressu Ilustrowanego”pl
dc.title.alternativeSocial Networking Sites as a tool to promote regional news: on the example of Facebook pages of ‘TVP Łódź’, ‘Radio Łódź’, and “Express Ilustrowany”en
dc.typeArticle
dc.page.number21-39
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny, Katedra Informatologii i Bibliologii, ul. Pomorska 171/173, 90-236 Łódźpl
dc.identifier.eissn2353-1908
dc.referencesBogdańska Jolanta, Między prasą a cyberprzestrzenią. Analiza porównawcza gazety i serwisu www na przykładzie „Dziennika Łódzkiego”, „Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica” 2016, nr 2(32), s. 149–165. https://doi.org/10.18778/1505-9057.32.12pl
dc.referencesCastells Manuel, Społeczeństwo sieci, przeł. M. Marody, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008.pl
dc.referencesKuczamer-Kłopotowska Sylwia, Rola mediów społecznościowych w komunikacji pokolenia Y, „Handel Wewnętrzny” 2016, nr 3(362), s. 216–227.pl
dc.referencesŁaszkiewicz Anna, Media społecznościowe i ich potencjał w generowaniu wartości dla organizacji, „Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica” 2013, nr 287, s.157–168.pl
dc.referencesSmalec Agnieszka, Rola społeczności internetowych w komunikacji marketingowej, „Ekonomiczne Problemy Usług” 2010, nr 55, s. 579–588.pl
dc.referencesStopczyńska Kinga, Zarządzanie wizerunkiem firmy przy wykorzystaniu Inbound marketingu na przykładzie fan page, „Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica” 2013, nr 287, s. 181–191.pl
dc.referencesWejs-Milewska Violetta, Współczesne radio – pytanie o tożsamość, „Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica” 2017, nr 1(39), s. 23–30. https://doi.org/10.18778/1505-9057.39.05pl
dc.referencesExpress Ilustrowany, https://www.facebook.com/ExpressIlustrowany/ [dostęp: 3.04.2018].pl
dc.referencesRadio Łódź, https://www.facebook.com/RadioLodz/ [dostęp: 3.04.2018].pl
dc.referencesTVP 3 Łódź, https://www.facebook.com/tvplodz/ [dostęp: 3.04.2018].pl
dc.referencesZys Dorota, Inbound marketing – strategia przyszłości, https://sprawnymarketing.pl/inbound-marketing-strategia-przyszlosci/ [dostęp: 27.04.2018].pl
dc.contributor.authorEmailzbigniew.gruszka@uni.lodz.pl
dc.identifier.doi10.18778/1505-9057.62.02
dc.relation.volume62


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0