dc.contributor.author | Laskowska, Jolanta | |
dc.date.accessioned | 2021-08-09T14:53:19Z | |
dc.date.available | 2021-08-09T14:53:19Z | |
dc.date.issued | 2019-12-20 | |
dc.identifier.issn | 0860-6587 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/38524 | |
dc.description.abstract | In the field of education, the process of implementing information technology has begun. New technologies diversify the didactic process and increase the motivation of students. They also carry certain risks. The article presentsd selected possibilities of using new media in teaching foreign languages, mainly Polish as foreign language. | en |
dc.description.abstract | W dziedzinie edukacji rozpoczął się proces implementacji technologii informacyjnej. Nowe technologie urozmaicają proces dydaktyczny i podnoszą motywację osób uczących się. Niosą też ze sobą pewne zagrożenia. Artykuł omawia możliwości zastosowania nowych mediów w nauczaniu języka polskiego jako obcego. | pl |
dc.language.iso | pl | |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl |
dc.relation.ispartofseries | Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców | pl |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 | |
dc.subject | new media | en |
dc.subject | digital technologies | en |
dc.subject | glottodidactics | en |
dc.subject | nowe media | pl |
dc.subject | technologie cyfrowe | pl |
dc.subject | glottodydaktyka | pl |
dc.title | Technologie cyfrowe w nauczaniu języka polskiego jako obcego | pl |
dc.title.alternative | Digital technologies in the development of linguistic competences | en |
dc.type | Article | |
dc.page.number | 161-170 | |
dc.identifier.eissn | 2449-6839 | |
dc.references | Jóźwik K., 2013, Nauczanie języka polskiego jako obcego przez Internet na przykładzie kursu dla obcokrajowców na poziomie A1, w: J. Mazur, A. Małyska, K. Sobstyl (red.), Glottodydaktyka polonistyczna w obliczu dynamiki zmian językowo-kulturowych i potrzeb społecznych. t. 2., Lublin, s. 213–218. | pl |
dc.references | Kaliska M., 2013, Tablety i smartfony: nowe narzędzia glottodydaktyczne, „Lingwistyka Stosowana”, nr 8, s. 54–66. | pl |
dc.references | Prizel-Kania A., 2017, Nauczanie języka polskiego jako obcego wspomagane komputerowo- badanie opinii nauczycieli [online], http://jows.pl/sites/default/files/prizel-kania.pdf [10.06.2018]. | pl |
dc.references | Rachwalska-Mitas M., Analiza możliwości zastosowań komputera w nauce języka polskiego na wyższych studiach technicznych [online], http://www.kms.polsl.pl/prv/spnjo/referaty/rachwalska-mitas.pdf [13.06.2018]. | pl |
dc.references | Rumiński Ł., 2015, Jak radzić sobie z nadmiarem makulatury, [online] http://www.superbelfrzy.edu.pl/pomyslodajnia/google-classroom/ [13.06.2018]. | pl |
dc.references | Rzeźnik M., Nauczanie w klasie wirtualnej i tradycyjnej – porównanie, [online], http://www.e-edukacja.net/_referaty/8_e-edukacja.pdf [13.06.2018]. | pl |
dc.references | Szeląg A., Udostępnianie materiałów edukacyjnych w Blendspace, [online], http://moodle.wmbp.edu.pl/course/index.php?categoryid=12 [13.06.2018]. | pl |
dc.contributor.authorEmail | yola@ug.gda.pl | |
dc.identifier.doi | 10.18778/0860-6587.26.10 | |
dc.relation.volume | 26 | |