Show simple item record

dc.contributor.authorLaskowska, Jolanta
dc.date.accessioned2021-08-09T14:53:19Z
dc.date.available2021-08-09T14:53:19Z
dc.date.issued2019-12-20
dc.identifier.issn0860-6587
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/38524
dc.description.abstractIn the field of education, the process of implementing information technology has begun. New technologies diversify the didactic process and increase the motivation of students. They also carry certain risks. The article presentsd selected possibilities of using new media in teaching foreign languages, mainly Polish as foreign language.en
dc.description.abstractW dziedzinie edukacji rozpoczął się proces implementacji technologii informacyjnej. Nowe technologie urozmaicają proces dydaktyczny i podnoszą motywację osób uczących się. Niosą też ze sobą pewne zagrożenia. Artykuł omawia możliwości zastosowania nowych mediów w nauczaniu języka polskiego jako obcego.pl
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemcówpl
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
dc.subjectnew mediaen
dc.subjectdigital technologiesen
dc.subjectglottodidacticsen
dc.subjectnowe mediapl
dc.subjecttechnologie cyfrowepl
dc.subjectglottodydaktykapl
dc.titleTechnologie cyfrowe w nauczaniu języka polskiego jako obcegopl
dc.title.alternativeDigital technologies in the development of linguistic competencesen
dc.typeArticle
dc.page.number161-170
dc.identifier.eissn2449-6839
dc.referencesJóźwik K., 2013, Nauczanie języka polskiego jako obcego przez Internet na przykładzie kursu dla obcokrajowców na poziomie A1, w: J. Mazur, A. Małyska, K. Sobstyl (red.), Glottodydaktyka polonistyczna w obliczu dynamiki zmian językowo-kulturowych i potrzeb społecznych. t. 2., Lublin, s. 213–218.pl
dc.referencesKaliska M., 2013, Tablety i smartfony: nowe narzędzia glottodydaktyczne, „Lingwistyka Stosowana”, nr 8, s. 54–66.pl
dc.referencesPrizel-Kania A., 2017, Nauczanie języka polskiego jako obcego wspomagane komputerowo- badanie opinii nauczycieli [online], http://jows.pl/sites/default/files/prizel-kania.pdf [10.06.2018].pl
dc.referencesRachwalska-Mitas M., Analiza możliwości zastosowań komputera w nauce języka polskiego na wyższych studiach technicznych [online], http://www.kms.polsl.pl/prv/spnjo/referaty/rachwalska-mitas.pdf [13.06.2018].pl
dc.referencesRumiński Ł., 2015, Jak radzić sobie z nadmiarem makulatury, [online] http://www.superbelfrzy.edu.pl/pomyslodajnia/google-classroom/ [13.06.2018].pl
dc.referencesRzeźnik M., Nauczanie w klasie wirtualnej i tradycyjnej – porównanie, [online], http://www.e-edukacja.net/_referaty/8_e-edukacja.pdf [13.06.2018].pl
dc.referencesSzeląg A., Udostępnianie materiałów edukacyjnych w Blendspace, [online], http://moodle.wmbp.edu.pl/course/index.php?categoryid=12 [13.06.2018].pl
dc.contributor.authorEmailyola@ug.gda.pl
dc.identifier.doi10.18778/0860-6587.26.10
dc.relation.volume26


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0