Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorUrbaniak-Zając, Danuta
dc.date.accessioned2021-07-23T10:16:24Z
dc.date.available2021-07-23T10:16:24Z
dc.date.issued2021-07-01
dc.identifier.issn2450-4491
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/38160
dc.description.abstractThe text is a review of a monograph edited by Robert Kreitz, Ingried Miethe and Anja Tervooren, published by Kommision für qualitative Bildungs- und Biographieforschung Deutsche Gesellschaft für Erziehungswissenschaf. The 12 articles included in the book concern: 1) empirical consequences of theoretical positions taken by researchers; 2) theoretical innovations in qualitative research; 3) innovations in research methodology resulting from theoretical orientations.en
dc.description.abstractTekst jest recenzją monografii pod redakcją Roberta Kreitza, Ingried Miethe, Anji Tervooren, wydanej przez Kommision für qualitative Bildungs- und Biographieforschung Deutsche Gesellschaft für Erziehungswissenschaf. 12 artykułów zamieszczonych w książce dotyczy: 1) empirycznych konsekwencji teoretycznych stanowisk przyjmowanych przez badaczy; 2) teoretycznych innowacji w badaniach jakościowych; 3) innowacji w metodyce badań będących konsekwencją teoretycznych orientacji.pl
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofseriesNauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne;1pl
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
dc.subjectqualitative researchen
dc.subjectbiographical researchen
dc.subjectBildungen
dc.subjecttheory in empirical researchen
dc.subjectbadania jakościowepl
dc.subjectbadania biograficznepl
dc.subjectBildungpl
dc.subjectteoria w badaniach empirycznychpl
dc.titleRecenzja: Robert Kreitz, Ingried Miethe, Anja Tervooren (red.), Theorien in der qualitativen Bildungsforschung – Qualitative Bildungsforschung als Theoriegenerierung, Opladen Berlin Toronto 2016, Verlag Barbara Budrich, ss. 256pl
dc.title.alternativeReview: Robert Kreitz, Ingried Miethe, Anja Tervooren (eds.), Theorien in der qualitativen Bildungsforschung – Qualitative Bildungsforschung als Theoriegenerierung, Opladen Berlin Toronto 2016, Verlag Barbara Budrich, pp. 256en
dc.typeOther
dc.page.number277-284
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl
dc.contributor.authorEmaildanuta.urbaniak@uni.lodz.pl
dc.identifier.doi10.18778/2450-4491.12.18
dc.relation.volume12


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0