• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Ekonomia Międzynarodowa
  • Ekonomia Międzynarodowa Zeszyt nr 027 (2019)
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Ekonomia Międzynarodowa
  • Ekonomia Międzynarodowa Zeszyt nr 027 (2019)
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorPietrzak, Joanna (1)Tematluksus (1)luxury (1)marketing strategy (1)
masowa marka prestiżowa (1)
mass prestige brands (1)strategie marketingowe (1)... zobacz więcejData wydania2019 (1)Has File(s)Yes (1)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-1 z 1

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Mass Prestige brands – the end of traditional luxury brand marketing? 

Pietrzak, Joanna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019-09-30)
The luxury goods market is undergoing dramatic changes due to the fact that vast numbers of new consumers are gaining access to goods previously regarded as unobtainable. As a result, luxury is losing its elitist and ...

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności