Show simple item record

dc.contributor.authorGwiaździński, Emilian
dc.contributor.editorBrzeziński, Jakub
dc.contributor.editorRudnicka, Agata
dc.date.accessioned2021-01-27T13:14:21Z
dc.date.available2021-01-27T13:14:21Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationGwiaździński E., Wybrane aspekty zarządzania obsługą klienta w erze transformacji cyfrowej gospodarki, [w:] Nowoczesne trendy w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw, Brzeziński J., Rudnicka A. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2020, s. 21-32, doi: 10.18778/8220-312-7.03pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8220-312-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/33220
dc.description.abstractW dobie wszechobecnych przemian wywołanych przez megatrendy rynkowe oraz cyfrową transformację, przedsiębiorstwa dostosowują się do nowych realiów rynkowych. Jako najważniejszy element rynku - klient - również uległ transformacji. Zarówno w zakresie konsumpcji, potrzeb oraz możliwości komunikacyjnych. Coraz więcej czasu spędza w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych. Mając to na uwadze przedsiębiorstwa powinny uwzględnić to zjawisko zarówno w projektowaniu swojej oferty rynkowej jak i w całym procesie obsługi klienta.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofNowoczesne trendy w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw, Brzeziński J., Rudnicka A. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2020;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjecttransformacja cyfrowapl_PL
dc.subjectzarządzanie obsługą klientapl_PL
dc.subjectwspółczesny klientpl_PL
dc.subjectZMOTpl_PL
dc.subjectomnikanałowośćpl_PL
dc.titleWybrane aspekty zarządzania obsługą klienta w erze transformacji cyfrowej gospodarkipl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Jakub Brzeziński, Agata Rudnicka, Łodź–Kraków 2020 © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łodź–Kraków 2020 © Copyright for this edition by AGENT PR, Łodź–Kraków 2020pl_PL
dc.page.number21-32pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingupl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8220-313-4
dc.referencesAdamczewski P., Holistyczne ujęcie uwarunkowań ICT w organizacjach inteligentnych społeczeństwa informacyjnego, „Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy” 2013, nr 35.pl_PL
dc.referencesGotwald-Feja B., Komunikacja marketingowa w realiach omnichannel – ujęcie modelowe, „Marketing i Zarządzanie” 2017, nr 1(47).pl_PL
dc.referencesGotwald-Feja B., Konsument w realiach omnichannel. Wykorzystanie e-marketingu na rynku atrakcji turystycznych, Wydawnictwo SIZ, Łódź 2016.pl_PL
dc.referencesGregor B., Kaczorowska-Spychalska D., Homo Cyber Oeconomicus – nowy wymiar zachowań konsumenckich, [w:] B. Gregor, D. Kaczorowska-Spychalska (red.), Marketing w erze technologii cyfrowych. Nowoczesne koncepcje i wyzwania, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2018.pl_PL
dc.referencesGrzegory M., Zmiany w procesie zakupowym konsumenta, „Marketing i Zarządzanie” 2013, nr 32.pl_PL
dc.referencesGumiński M., Huet M., Jacykowska M. i in., Społeczeństwo informacyjne w Polsce. Wyniki badań statystycznych z lat 2014–2018, Urząd Statystyczny w Szczecinie; Ośrodek Statystyki Nauki, Techniki, Innowacji i Społeczeństwa Informacyjnego, Warszawa, Szczecin 2018.pl_PL
dc.referencesGwiaździński E., Raźniewska M., Technologiczne tajniki obsługi klienta w kanale m-commerce, [w:] B. Ocicka (red.), Technologie mobilne w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2017.pl_PL
dc.referencesKaczorowska-Spychalska D., Consumer perspective of omnichannel commerce, „Management” 2017, no. 2(21).pl_PL
dc.referencesKemp S., Digital 2019: Global internet use accelerates, https://wearesocial.com/blog/2019/01/digital-2019-global-internet-use-accelerates [dostęp: 27.06.2019].pl_PL
dc.referencesKolenda P., Raport strategiczny: Internet 2018/2019, ICAN Institute, Warszawa 2019.pl_PL
dc.referencesKołaciński J., Efekt ROPO w Polsce – raport specjalny, https://yourcx.io/pl/blog/2018/11/efekt-ropo-w-polsce-raport-specjalny/ [dostęp: 20.06.2019].pl_PL
dc.referencesKozielski R., Wyczucie klienta, „Marketing w Praktyce” 2013, nr 6. Krzepicka A., Tarapata J., Wszechkanałowa strategia marketingowa – omnichannel, „Studia i Prace WNEiZ US” 2016, nr 43/2.pl_PL
dc.referencesKumańska W., Michalska P., Klient – element procesu logistycznego, „Logistyka” 2013, nr 5.pl_PL
dc.referencesLinkiewicz A., Bartosik-Purgat M., Konsument oraz proces decyzyjny w warunkach globalizacji, [w:] M. Bartosik-Purgat (red.), Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2017.pl_PL
dc.referencesŁopaciński K., Łysik Ł., Wpływ mediów społecznościowych i technologii mobilnych na współczesne procesy zakupowe, „Informatyka Ekonomiczna” 2016, nr 2(40).pl_PL
dc.referencesMajchrzak-Lepczyk J., Obsługa klienta w wymiarze logistyczno-marketingowym, „Gospodarka Materiałowa i Logistyka” 2014, nr 2.pl_PL
dc.referencesMazurek G, Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2019.pl_PL
dc.referencesMeller D., Miętkiewicz M., Zero Moment of Truth – nowe wyzwanie dla zarządzania marketingowego, „Zarządzanie i Finanse” 2012, nr 10/2.pl_PL
dc.referencesMurawska A., Długosz H., Prosumpcja jako forma aktywności konsumentów na rynku dóbr i usług, „Handel Wewnętrzny” 2018, nr 4(375).pl_PL
dc.referencesOcicka B., Wprowadzenie do logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw w obliczu trendów XXI w., [w:] B. Ocicka (red.), Technologie mobilne w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2017.pl_PL
dc.referencesParviainen P., Kääriäinen J., Tihinen M. i in., Tackling the digitalization challenge: how to benefit from digitalization in practice, „International Journal of Information Systems and Project Management” 2017, vol. 5, no. 1.pl_PL
dc.referencesRupik K., Prosument w procesie planowania marketingowego, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego” 2010, nr 15.pl_PL
dc.referencesRutkowski K., Wpływ megatrendów na zarządzanie łańcuchem dostaw – przykład Peak Oil, „Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu” 2011, nr 234.pl_PL
dc.referencesSułkowski Ł., Kaczorowska-Spychalska D., Internet of Things – w poszukiwaniu przewagi konkurencyjnej, [w:] Ł. Sułkowski, D. Kaczorowska-Spychalska (red.), Internet of Things. Nowy Paradygmat rynku, Difin, Warszawa 2018.pl_PL
dc.referencesTkaczyk J., Konsument w Internecie, [w:] G. Mazurek (red.), E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka, Poltext, Warszawa 2018.pl_PL
dc.referencesŻabińska J., Cyfryzacja jako determinanta zmian w strukturze europejskiego sektora bankowego, „Zeszyty Naukowe Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu” 2016, nr 18.pl_PL
dc.referencesKrzepicka A., Tarapata J., Wszechkanałowa strategia marketingowa – omnichannel, „Studia i Prace WNEiZ US” 2016, nr 43/2.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8220-312-7.03
dc.disciplinenauki o zarządzaniu i jakościpl_PL


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe