Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorHaczykowski, Andrzej
dc.contributor.editorGolik-Górecka, Grażyna
dc.date.accessioned2021-01-19T08:59:06Z
dc.date.available2021-01-19T08:59:06Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationHaczykowski A., Facebook Ads w praktyce – case study kampanii reklamowej firmy XYZ w serwisie społecznościowym, [w:] Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków, Golik-Górecka G. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016, s. 81-86, doi: 10.18778/8088-437-3.08pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-437-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/33162
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofGolik-Górecka (red.), Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectFacebook Adspl_PL
dc.subjectkampania reklamowapl_PL
dc.subjectserwisy społecznościowepl_PL
dc.titleFacebook Ads w praktyce – case study kampanii reklamowej firmy XYZ w serwisie społecznościowympl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number81-86pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationMedia Planner – Fenomem.plpl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-438-0
dc.identifier.doi10.18778/8088-437-3.08


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe