Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKłosińska, Joanna
dc.contributor.editorGolik-Górecka, Grażyna
dc.date.accessioned2021-01-18T16:54:44Z
dc.date.available2021-01-18T16:54:44Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationKłosińska J., Content marketing jako nowy sposób na wzrost widoczności witryny na przykładzie firmy ŚNIEŻKA S.A., [w:] Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków, Golik-Górecka G. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016, s. 27-38, doi: 10.18778/8088-437-3.03pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-437-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/33160
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofGolik-Górecka (red.), Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectcontent marketingpl_PL
dc.subjectwidoczność witrynypl_PL
dc.subjectinternetpl_PL
dc.titleContent marketing jako nowy sposób na wzrost widoczności witryny na przykładzie firmy ŚNIEŻKA S.A.pl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number27-38pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAccount Manager w Atom Media Interaktywnepl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-438-0
dc.referencesGranops-Szkoda K., Trendy w marketingu 2016, źródło: sprawnymarketing.pl/trendy-w-marketingu-2016/ (dostęp 17.04.2016).pl_PL
dc.referencesKowalski J., Google sprawdził czego szukaliśmy w necie w 2013 roku, źródło: wyborcza. pl/1,76842,15153848,Google_sprawdzil__czego_szukalismy_w_necie_w_2013. html#ixzz4BGq5nnxr (dostęp 17.04.2016).pl_PL
dc.referencesStawarz B., Content marketing po polsku, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2016.pl_PL
dc.referencesWspółczynniki efektywności w content marketingu, Whitepress.pl, źródło: https:// www.whitepress.pl/baza-wiedzy/65/wspolczynniki-efektywnosci-w-content-marketingu (dostęp: 17.04.2016).pl_PL
dc.referencesZaraziński D., Owned media, paid i earned media, czyli czym jest wideo wirusowe, E-biznes.pl, źródło: http://e-biznes.pl/owned-paid-i-earned-media-czyli-czym-jest-wideo-wirusowe/ (dostęp: 17.04.2016).pl_PL
dc.referencesZys D., Inbound marketing strategia przyszłości, Sprawnymarketing.pl, źródło: https://sprawnymarketing.pl/inbound-marketing-strategia-przyszlosci/ (dostęp: 17.04.2016).pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-437-3.03


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe